Gidder de ikke eller tør de ikke prøve?
BTW....ZX12R er tøffest

Me 2!!lexuszix wrote:Må si at jeg personlig synes Hayabusaen er skikkelig grusom. Til dere som sier at Suzuki ruler; den nye gsxr 1000 har en termos til potteNår jeg da gløtter bort på Busaen lurer jeg litt på om ingeniørene til Suzuki får drikke på jobben
![]()
Vel, hver sin smak. Jeg sverger nå til Kawasaki![]()
Eksteriør!!lexuszix wrote: Når jeg da gløtter bort på Busaen lurer jeg litt på om ingeniørene til Suzuki får drikke på jobben :?g[/img]
Noen som har lest det nyeste bike? Der skulle de teste nye GSX-R mot de andre 1000ccm racingene, noen som har lest resultatet?lexuszix wrote:Vel, termospotta til Suzuki yter ikke nok uansett. ZX-10R'n til Kawasaki er både lettere og yter merKanskje de neste gang skal prøve kaffetrakter-looken. Har hørt den skal yte noe sinnsykt
VEl jeg tror rett og slett ikke de gidder.. de har sikkert greid og lage noen monster sykkler de og, men de har i stede nokk med og lage sykkler som går bra og har sikkelig kvalitetÆ'ndalitten wrote:Når skal Honda og Aprilia legge seg opp i kampen om den tøffeste og raskeste sykkelen???
BTW....ZX12R er tøffest!
Enig med Truls! Aprilia er en sjelden perle blant norske motorsykler. Virkelig artig å se en slik på veienTrulso wrote:vel, må si jeg synes hayabusa er "oppbrukt".. greit nokk det er en rå sykkel som går sikkelig fort.VEl jeg tror rett og slett ikke de gidder.. de har sikkert greid og lage noen monster sykkler de og, men de har i stede nokk med og lage sykkler som går bra og har sikkelig kvalitetÆ'ndalitten wrote:Når skal Honda og Aprilia legge seg opp i kampen om den tøffeste og raskeste sykkelen???
BTW....ZX12R er tøffest!
(joda haybusa har sikkert d den å)
Men jeg har en egen favorit jeg, Aprilia Rsv Nera er noe av det deiligste som er laget![]()
Der er en skjelden sykkel som gjør godt unna, og ser rå ut.. har 142 hk, noe som er mer enn nokk.. og to deilige potter bak.. der har dere sykkel gutter og jenterpluss at det finnes magne andre sikkelig råe sykkler, som f.eks ducati, sikkelig kvalitets sykkler fra italia
eller ktm superduke