Trenings topicen

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Sirupsnapp
Posts: 81
Joined: 19 May 2005 18:40
Location: Eid - S&F - Vestlandet

Post by Sirupsnapp »

som jeg sa for lenge siden her i tråden har jeg ikke tenkt å kjøpe proteinpulver fra fabrikken lenger, går bare kvalm hele dagen, må være allergisk :P

Så nå var det tilbake til 100% whey gold, men da jeg fant ut at viss jeg bestiller fra over dammen får jeg det til halv pris, bestemte jeg meg for å prøve bodybuilding.com

Kjøpte atpåtill tre flasker nitrix, to NO-Xplode (en er bursdagspresang :P), ZMA, linfrøolje, smertelindrende olje, to glass glukosamin (til moderen, har leddgikt) og måtte bare ha en treningstrøye :P

Er vel FedEx de folka sende med, så om 5 dager står sikkert Tom Hanks på døra :roll:

Forresten, gymmet mitt har vært stengt i fem dager nå, opner ikke før på tirsdag så da er det likegodt å nytte fridager til lit anti muskelbyggende aktiviteter.

:smt030 bånnski
Rape me if I'm wrong - Hakuna Matata

Rieju Spike 2004mod til salgs med Tecnigas eff. anlegg, turtallsperre og drevsett. 18tusen. PM for mer ønskelig info =)
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Handla for nesten 3000nå eller? :P
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Penga går fort unna da du handler kosttilskudd altså.. sinnsykt fort bare forsvinner det.. skal du ha core som f.eks whey, crea, carbs så er vi over tusenlappen og hvis vi skal ha mer går pengah veldig fort opp
User avatar
Sirupsnapp
Posts: 81
Joined: 19 May 2005 18:40
Location: Eid - S&F - Vestlandet

Post by Sirupsnapp »

jepp penga går fort...

Ja nesten 3000, men da tror jeg jeg har nok for minst to måneder. kanskje mer, kreatinen/nitrix er ikke spørsmål om, der har jeg nok uten tvil, men viss jeg tar 120g proteiner hver dag, blir det 41 dager... Får hive oppi en kg O'boy og la placebo effekten gjøre sitt :lol:
Rape me if I'm wrong - Hakuna Matata

Rieju Spike 2004mod til salgs med Tecnigas eff. anlegg, turtallsperre og drevsett. 18tusen. PM for mer ønskelig info =)
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Når jeg så lista di må jeg inrømme at lysten til å trykke på [Order] økte.. Hehe

Trenger iallefall Kreatin nå. :P
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
Sirupsnapp
Posts: 81
Joined: 19 May 2005 18:40
Location: Eid - S&F - Vestlandet

Post by Sirupsnapp »

ChristR wrote:Når jeg så lista di må jeg inrømme at lysten til å trykke på [Order] økte.. Hehe

Trenger iallefall Kreatin nå. :P
gogogo, kjøp og vær glad =P alt der koster jo mellom 50 og 30% av hva det gjør innlands. Frakta ligger på mellom 3 og 500kr avhengig av størrelse og leverandør (FedEx/posten)
Rape me if I'm wrong - Hakuna Matata

Rieju Spike 2004mod til salgs med Tecnigas eff. anlegg, turtallsperre og drevsett. 18tusen. PM for mer ønskelig info =)
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Får vel ta det etter jul vel.. ;)
Kan noen forklare hva nitrix gjør? Åpner de blodårene og blodkara?
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Vurderer å bestille fra bb.com selv til deffen min, får du bestilt stack derfra?
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Spørs vel åssen stack du skal ha det?
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Stack II tror jeg heter, den med efedrin hvertfall
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Tror stack 2 er forbudt over det meste av verden jeg... virker som bb har slutta også.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Har de noe annet med efedrin da.. skal deffe skikkelig tenkte jeg
User avatar
Sirupsnapp
Posts: 81
Joined: 19 May 2005 18:40
Location: Eid - S&F - Vestlandet

Post by Sirupsnapp »

Kriz wrote:Har de noe annet med efedrin da.. skal deffe skikkelig tenkte jeg

blitt mye statoil burgere i sommer? :p nei du vet vel hva som er legemiddel/ulovlig. Er det en mg/ml maxgrense på effedrin?

Men jeg ble sjøl fraskremt å bestille slikt via nette etter å ha lest om han på fitnessprat som fikk 15k elns i bot. Skulle noe slikt teoretisk ha funnet sted hadde det blitt kjøpt her
Rape me if I'm wrong - Hakuna Matata

Rieju Spike 2004mod til salgs med Tecnigas eff. anlegg, turtallsperre og drevsett. 18tusen. PM for mer ønskelig info =)
User avatar
Sirupsnapp
Posts: 81
Joined: 19 May 2005 18:40
Location: Eid - S&F - Vestlandet

Post by Sirupsnapp »

Kriz wrote:Har de noe annet med efedrin da.. skal deffe skikkelig tenkte jeg

blitt mye statoil burgere i sommer? :p nei du vet vel hva som er legemiddel/ulovlig. Er det en mg/ml maxgrense på effedrin?

Men jeg ble sjøl fraskremt å bestille slikt via nette etter å ha lest om han på fitnessprat som fikk 15k elns i bot. Skulle noe slikt teoretisk ha funnet sted hadde det blitt kjøpt her
Rape me if I'm wrong - Hakuna Matata

Rieju Spike 2004mod til salgs med Tecnigas eff. anlegg, turtallsperre og drevsett. 18tusen. PM for mer ønskelig info =)
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Faktisk ikke.. var ganske sunn i sommer, men var slask da jeg begynte å trene og at jeg har bulka nå i det siste har ikke hjulpet.. skal nå nyttårs dealen på iform.no før deffen begynner
Post Reply