I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Hehe. Kjendis og kjendis. Men det er jo litt stas å bli lagt merke til når man først driver med YT. Og litt ekstra stas når det er de som har tatt kontakt med meg, og ikke omvendt. [emoji106][emoji106]
Snikkeren wrote:Hehe. Kjendis og kjendis. Men det er jo litt stas å bli lagt merke til når man først driver med YT. Og litt ekstra stas når det er de som har tatt kontakt med meg, og ikke omvendt. [emoji106][emoji106]
Jeg følger med på det meste du legger ut men er ikke på nettmøte biten din er ikke på det planet her
Stå på unge ørn
Endelig fikk jeg kjørt litt igjen. Har ikke kjørt på ca 2 mnd, så no var abstinensene påtrengende. Lørdag ble det en skikkelig runde med en liten gjeng fra Ålesundsområdet. De tok turen over fjorden og var med å utforske nye veier i Ørsta området.
Endelig er jeg ferdig med videoen der jeg fikk kjøre Yamaha WR450F. Jeg har jo siklet lenge på denne sykkelen, og jeg sikler nok ikke noe mindre etter dette.
Takk for det. [emoji106]
Skulle jeg laget videoen enda lengre, skulle jeg hatt mer erfaring med sykkelen. Dette er bare mine inntrykk etter litt over en times kjøring på den, så jeg har ikke nok erfaring til å gå i dybden på den.
Du kunne kostet på deg en liten runde rundt sykkelen kanskje, så vi fikk se litt hvordan den ser ut?
Kanskje en lynrask liten plakat med tech spec og pris feks?
Jeg var i alle fall motivert for noen minutter til
[emoji23][emoji23]
Det er ikke noe problem å senke den nei. Men selv om den er høy, så er det ikke noe problem å kjøre den. Det er først når man stopper det blir utfordringer. [emoji12] Heldigvis er sykkelen veldig lett, så det er mer enn nok med en tåspiss i bakken i de fleste situasjoner. Uventede stopp i ulendt terreng medfører nok lettere en velt, men hva er vel noen ganger fra eller til i bakken. [emoji12]
Snikkeren wrote:[emoji23][emoji23]
Men selv om den er høy, så er det ikke noe problem å kjøre den. Det er først når man stopper det blir utfordringer. [emoji12] Heldigvis er sykkelen veldig lett, så det er mer enn nok med en tåspiss i bakken i de fleste situasjoner. Uventede stopp i ulendt terreng medfører nok lettere en velt, men hva er vel noen ganger fra eller til i bakken. [emoji12]
Akkurat sånn er det for meg på min KTM 1090 å i bakken kan den deise heldigvis så har den gått i bakken på mykt underlag de gangene
Snikkeren wrote:[emoji23][emoji23]
Det er ikke noe problem å senke den nei. Men selv om den er høy, så er det ikke noe problem å kjøre den. Det er først når man stopper det blir utfordringer. [emoji12] Heldigvis er sykkelen veldig lett, så det er mer enn nok med en tåspiss i bakken i de fleste situasjoner. Uventede stopp i ulendt terreng medfører nok lettere en velt, men hva er vel noen ganger fra eller til i bakken. [emoji12]
Ja, man trenger ikke så mange velt før man lærer å verdsette en lett sykkel
Snikkeren wrote:[emoji23][emoji23]
Det er ikke noe problem å senke den nei. Men selv om den er høy, så er det ikke noe problem å kjøre den. Det er først når man stopper det blir utfordringer. [emoji12] Heldigvis er sykkelen veldig lett, så det er mer enn nok med en tåspiss i bakken i de fleste situasjoner. Uventede stopp i ulendt terreng medfører nok lettere en velt, men hva er vel noen ganger fra eller til i bakken. [emoji12]
Ja, man trenger ikke så mange velt før man lærer å verdsette en lett sykkel