123MC.no. - Ny markedsplass for MC
123MC.no. - Ny markedsplass for MC
MC-Avisa har laget en ny markedsplass for kjøp og salg av MC.
http://www.123mc.no
Ser det er mange forhandlere som legger ut annonser her.
YAMAHA FJ 1200 '89 (Km.stand: 163.000)
Re: 123MC.no. - Ny markedsplass for MC
Spørsmålet jeg stiller meg er: Hvorfor?Tvinitla wrote:MC-Avisa har laget en ny markedsplass for kjøp og salg av MC.

Fungerer ikke finn.no? Er ikke det såpass etablert at det er unødvendig med flere? Vi så jo hvordan det gikk med AutoDB eller hva det het...

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Her deler jeg TS Hansensens synspunkt. Veldig greit når man kun behøver å lete på ett sted.tshansen wrote:Spørsmålet jeg stiller meg er: Hvorfor?Tvinitla wrote:MC-Avisa har laget en ny markedsplass for kjøp og salg av MC.
Ser det er mange forhandlere som legger ut annonser her.![]()
Fungerer ikke finn.no? Er ikke det såpass etablert at det er unødvendig med flere? Vi så jo hvordan det gikk med AutoDB eller hva det het...
Har oppfattet det dit hen at 123mc tilbyr lavere annonsepriser. Jeg har kikket litt på 123mc siden de blir markedsført av flere, med MC Avisa som aktive part.
Men jeg liker ikke siden deres. Syklene drukner i alskens andre annonser, så det er en side man blir fort lei av.
Det er selvsagt fritt fram å prøve seg, men når jeg nå legger ut min GSA om få dager kommer det til å bli på Finn, og kun Finn.
For øvrig er vel denne posten ren markedsføring? Lukter det ureint trav?
Jeg vet ikke om jeg hadde orket å konkurrere med Finn.no om jeg var i samme bransje
Hadde det vært en ny bruker med 1 innlegg så ville jeg kalt det markedsføring, nå kan det vel tolkes som generell opplysning?

Hadde det vært en ny bruker med 1 innlegg så ville jeg kalt det markedsføring, nå kan det vel tolkes som generell opplysning?
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Er gratis å lage annonse her på forumet
Jeg tolket det også mer som opplysning, siden det er en etablert bruker, så tenker vi lar den stå jeg

Jeg tolket det også mer som opplysning, siden det er en etablert bruker, så tenker vi lar den stå jeg

- intruder
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
Ureint trav ?Pølser,whisky og biler mm hører vel heller ikke til her,eller er det så ugreit i toppen min...??knutk wrote:For øvrig er vel denne posten ren markedsføring? Lukter det ureint trav?
Hæææææ..jeg startet dette og så vidt jeg skjønner skal vel mitt innlegg og mener dette da vel skal stå øverst,eller.
Kan noen gi en forklaring...?
Artig å lære noe nytt selv om man er 67 og kan gjøre enda mer enn hva man vil...bruker adm metoder vi helst ikke vil sammenlikne oss med ??
sjølsagt ikke...
Rolig nå gutter:intruder wrote:Ureint trav ?Pølser,whisky og biler mm hører vel heller ikke til her,eller er det så ugreit i toppen min...??knutk wrote:For øvrig er vel denne posten ren markedsføring? Lukter det ureint trav?
Hæææææ..jeg startet dette og så vidt jeg skjønner skal vel mitt innlegg og mener dette da vel skal stå øverst,eller.
Kan noen gi en forklaring...?
Artig å lære noe nytt selv om man er 67 og kan gjøre enda mer enn hva man vil...bruker adm metoder vi helst ikke vil sammenlikne oss med ??
sjølsagt ikke...
#1: Jeg stilte et par spørsmål.
#2: Denne tråden ble ikke startet av @intruder.

Men det morsomme er at jeg la merke til en bortimot likelydende ny tråd (startet av intruder) dukket opp tidligere i dag, for så å bli borte igjen?
Eller kanskje jeg bare innbilte meg det
Denne her er i alle fall Tvinitla sin eiendom, for det var det første jeg tittet på - om det var en ny bruker med 1 innlegg som reklamerte
Eller kanskje jeg bare innbilte meg det

Denne her er i alle fall Tvinitla sin eiendom, for det var det første jeg tittet på - om det var en ny bruker med 1 innlegg som reklamerte

- intruder
Jeg skrev en tråd om dette og tittet på den etter en stund,da var det seks visninger
og takker for støtten din Tommas,du skal få ros og positiv omtale når / om jeg mot formodning får fræmne på døra

og takker for støtten din Tommas,du skal få ros og positiv omtale når / om jeg mot formodning får fræmne på døra
Du startet en lik, samme tråd om akkurat det samme! Jeg tok meg derfor friheten til å slette denne tråden! Jeg burde jo sendt deg en melding om grunnen, men så ikke det som helt nødvendig. Beklager detintruder wrote:Jeg skrev en tråd om dette og tittet på den etter en stund,da var det seks visninger![]()

Men to tråder om samme sak, helt unødvendig
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
- intruder
Den som kommer først til mølla får som regel malt først,....tshansen wrote:Du startet en lik, samme tråd om akkurat det samme! Jeg tok meg derfor friheten til å slette denne tråden! Jeg burde jo sendt deg en melding om grunnen, men så ikke det som helt nødvendig. Beklager detintruder wrote:Jeg skrev en tråd om dette og tittet på den etter en stund,da var det seks visninger![]()
Men to tråder om samme sak, helt unødvendig
...og...om det ikke hadde vært så langt til Bærgen og jeg ikke skjønner dialekkta hadde je støkki innom tel kaffespleis..

så vi er nok like gode uvenner som vi aldri har vært...

Hadde jeg skjønt halvparten av hva du skriver skulle jeg svart deg bedre

Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Min første tanke var også hvorfor? Jeg leste så en del om 123MC.no i MC-avisa og slik jeg forstod det var poenget at det skulle være en ren mc-arena og billigere enn Finn.no. De er visst større i Danmark og muligens andre steder. For oss vanlige som selger en mc år om annen så er vel prisen på annonseringen ikke det viktigste, men for forhandlere som primært annonserer på Finn så blir det nok noen kroner.
Time will show, om det er liv laga.
Time will show, om det er liv laga.
- intruder
Har sjekka denne nyvinningen litt,og etter mitt syn er den en FLOPP.
er det noen som ikke vet hva flopp er er det en skandale eller bløff................
er det noen som ikke vet hva flopp er er det en skandale eller bløff................