Da var nye "støyfrie" dekk bestilt i tide til Grustreffet og Europaturneen
Valget ble ett kompromiss, som ivertfall ikke skal hemme hastigheten på autobahn slik dekkene gjorde i fjor.
Et sett Pirelli Scorpion Trail II er lagt på hylla hos "DekkTilMc" på Jar i Bærum
Setebytte til orginal, samt nye bremseklosser står også på menyen i helgen
Jeg tror jammen ikke det er så veldig lenge før Kielferga vår går
Så da er det egentlig helt greit at det regner i helgen
ojda wrote:
Så da er det egentlig helt greit at det regner i helgen
Det er jeg grovt uenig i, greit nok imorgen, men søndag... da skal jeg ankomme Tigerstaden på to hjul rundt kl 14 og vil helst ha opphold...
Samme gjelder mandag morgen på vei til MC Huset Nydal
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg: http://www.kant1.no
Hvor og når går EU reisen, Vi er jo en gjeng på 25 sykler som ruller rundt i Dolomittene fra 4-11 Sept.så hvis dere skule finne på å passere Arabba så er det der vi har leir..
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
Vi tar Kielferga 2. September, men vår retning mot Nice i første rekke blir nok litt langt Vest i forhåld til en kjapp kaffekopp
Ellers så er det Pyreneene og Picos som er hovedtemaet for denne turen
God tur til dere også, skulle gjerne ha vært med der også jeg
ojda wrote:Vi tar Kielferga 2. September, men vår retning mot Nice i første rekke blir nok litt langt Vest i forhåld til en kjapp kaffekopp
Ellers så er det Pyreneene og Picos som er hovedtemaet for denne turen
God tur til dere også, skulle gjerne ha vært med der også jeg
Ah, Pyreneene ja.. Vurderer de neste år med "juksemetoden" dvs lastebil/fly ned til middelhavet..
Se opp for vueltaen, er no dritt å komme til sperrede veier og pedaltråkkere... med mindre man synes d er gøy å se på da...
ojda wrote:Vi tar Kielferga 2. September, men vår retning mot Nice i første rekke blir nok litt langt Vest i forhåld til en kjapp kaffekopp
Ellers så er det Pyreneene og Picos som er hovedtemaet for denne turen
God tur til dere også, skulle gjerne ha vært med der også jeg
Ah, Pyreneene ja.. Vurderer de neste år med "juksemetoden" dvs lastebil/fly ned til middelhavet..
Se opp for vueltaen, er no dritt å komme til sperrede veier og pedaltråkkere... med mindre man synes d er gøy å se på da...
Slik jeg ser det nå, er det eneste plassen jeg kan få med meg dronene uten at den blir å ta opp for mye plass
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
ojda wrote:Det hadde den, men det finnes mere kompakte kofferter å pakke i også
Har man litt lite plass er drone + fjernstyring m lader og 1 extra batteri en grei bør
du får de med forhåndsfrest skum i alle varianter
Det blir en dyr høst også skjønner jeg Takk for svar
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Driver å leser meg litt opp på droneregelverket.... 150 meter fra trafikk? Ikke 150 meter fra vei? Så lenge det ikke er andre biler der, så kan jeg filme mens jeg selv kjører på vei?
Igjen står det, hold avstand fra bygg, folk og trafikk... (150 meter) Alt av bygninger? Det flyes jo droner i Bergen sentrum, på fløyen, rundt om over alt... alle disse bryter reglene da med andre ord
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Nei. Det finnes sertifiseringer som tillater en helt annen bruk av disse enn 150m til det ene og det andre RPAS m 3 sertifiseringer. Ro 1 2 og 3.
Den første og enkleste av disse krever at du ansvarsforsikrer dronen, kan og følger regelverket og melder inn for luftfartstilsynet. (Litt enkelt skissert).
Men nye regler er rett tundt hjørnet.
Du kan skumme litt her