Men du skulle spart innlegget til en ekstra kald dag i januar/februar.

Gielas wrote:Fornøyelig lesning Olav![]()
Men du skulle spart innlegget til en ekstra kald dag i januar/februar.![]()
Enig med Knut her. Det med passasjer håper jeg er en svunnen tid for egen del.knutk wrote:Takk for enda et reisereferat![]()
Verdsetter også bildene, helserisikoen til tross![]()
Beskrivelsene av reise med passasjer gir en gjenkjennende klang for enkelte
Det samme her i leirenBMWilly wrote:Enig med Knut her. Det med passasjer håper jeg er en svunnen tid for egen del.knutk wrote:Takk for enda et reisereferat![]()
Verdsetter også bildene, helserisikoen til tross![]()
Beskrivelsene av reise med passasjer gir en gjenkjennende klang for enkelte![]()
. Og det håper vel hun også.
Nei jeg har bare adoptert klengenavnet. Før gikk hun under tilnavnet "frk.Fryd", men etter en åndsvak fyllekrangel i slutten på mai 2017, blei det noe mindre flatterende "HausGestapo" tatt inn i mitt dagligevokabularArcticTiger wrote:@Kantern: HausGestapo??Har du vært på tur med kjerringa til Pollti??
![]()
Vi er flere om detashland wrote: Kjenner jeg gleder meg til HPR neste år
Kommer nok mildvær igjen, så du kan lunke deg ned til Ride med 790en.tshansen wrote:Det finnes helt klart verre årstider å vente på deler... Går selv å venter på bremseskiver til min, så de får utført flere jobber jeg har satt på vent, nettopp til vinteren er kommet. Men det er faen meg is i bunnen av bakken her, så det er ikke sjans å kjøre noe sykkel verken ned eller opp. Så spørs om denne "service" jobben blir utsatt til våren når det er mildt i været igjen. Det er jo ikke noe livskritisk, det er heller ikke vær til å kjøre noe sykkel i nå... jeg har ikke pigg og den overhysteriske bruken av salt er nogo på ny sykkel