Jeg skal gå til innkjøp av en 1976 Honda CB125K6/B6, all info jeg kan få om denne tas i mot med takk

prøv brødrene lihaug i larvik, de har stor kompetanse når det kommer til gamle også.Senior wrote:Hei alle.
Jeg skal gå til innkjøp av en 1976 Honda CB125K6/B6, all info jeg kan få om denne tas i mot med takk
Spammerfaanskapet har blitt avanserte, svaret er klippet fra denne tråden: Deler til Dkw 98cc fra 1939.Vallopz015 wrote:prøv brødrene lihaug i larvik, de har stor kompetanse når det kommer til gamle også.Senior wrote:Hei alle.
Ja, jeg rapporterte innlegget. Er andre eller tredje gang jeg ser spam inni et sitat. Rapporterer konsekventpelsen wrote:Spammerfaanskapet har blitt avanserte, svaret er klippet fra denne tråden: Deler til Dkw 98cc fra 1939.Vallopz015 wrote:prøv brødrene lihaug i larvik, de har stor kompetanse når det kommer til gamle også.Senior wrote:Hei alle.
Jeg skal begynne å rapportere jeg også, det er jo lett å se spam-linken, samt at de som regel plukker opp en gammel tråd.Bikeridr wrote:Ja, jeg rapporterte innlegget. Er andre eller tredje gang jeg ser spam inni et sitat. Rapporterer konsekventpelsen wrote:Spammerfaanskapet har blitt avanserte, svaret er klippet fra denne tråden: Deler til Dkw 98cc fra 1939.Vallopz015 wrote: prøv brødrene lihaug i larvik, de har stor kompetanse når det kommer til gamle også.