En liten oppsummering er på sin plass.
Da jeg får slik språkbruk og beskrivelser som tidligere her av meg på et offentlig forum da tar jeg og bladet fra munnen.
Etterpå kan jeg jo bare si:
Vel, jeg er fullstendig uten filter... osv
Etter Grustur i øst-treffet ble det lagt ut en link med bilder fra turen. Jeg fikk beskjed av Thomas om at jeg kunne bruke de som jeg ville. Jeg gjentar: BRUKE DE SOM JEG VILLE. Altså blanko fullmakt.
Jeg sendte bilder til Snikkeren som sendte de videre til MC-Avisa. Både jeg og Snikkeren merket bilder med navn. Det glapp for MC avisa. Hvem fikk pepper for det. Jo, Snikkeren.
Sitat: Tshansen 31 okt 2019 18:59
«Takk for krediteringen av bruken av bildet Kjetil .»
Det var ikke gleden over av noe bra og positivt som ble skrevet om Grustur i øst som var poenget her, neiiiida, Thomas hadde ikke fått kred for ETT fuckings bilde!!!!!!!!! DET var det store. Og det ble hovedsaken. Det gjelder å gripe muligheten til å få sparket noen som da lå litt nede og kanskje få vridd oppmerksomheten over på SEG SELV som er det store målet her.
Joda det hørtes fint ut, men hva er det som er det viktige her da, jo DU HAR IKKE BLITT KREDITERT!!! Da faller dine ord om ditt store hjerte for alle andre enn deg selv fullstendig døde til bakken.
Dette var altså ETTER jeg hadde forklart Thomas at det hadde glippet med krediteringa og beklaget det. Allikevel var ikke det bra nok for egoet til Thomas, det var Snikkeren som skulle krøpet til korset og bedt om unnskyldning.
Hvem skulle taes her?? Jo Snikkeren, (som for øvrig har vært en torn i øyet for Tshansen hele tiden. Han har jo fått til noe!)
Noe samme som Ride. Sitat Tshansen 24 mar 2020 15:06
«de har naturligvis fått lov å bruke filmen,»
Altså blanko fullmakt! Eller er det slik at blanko fullmakt fra Thomas er bruk den til hva dere vil bare dere sørger for at «jeg og mitt» får full fokus? Burde det da ikke være nevnt? Hva med copyright på bilder osv osv
Når jeg nå igjen her om dagen påpeker dette og stiller noen spørsmål får jeg en haug dritt tilbake.
Det ble litt baluba på her på forumet, folk står opp og kritiserer MCavisa og NMCU på andre fora, den som sitter stille i båten og nyter oppmerksomheten er han som har sagt at Ride skal få filmen og bare bruke den. Sitat Tshansen 24 mar 2020 15:06
«de har naturligvis fått lov å bruke filmen,»
Men igjen det er greit når andre går i bresjen så HAN får masse oppmerksomhet og sympati. Ikke noe flau smak i munnen der nei. Alt som fører til noe positivt for MEG er bra.
Så til Thomas sin språkbruk, om filteret var nede eller om det var pinlig å bli tatt med buksa nede vet jeg ikke. Men begynner man å springe med buksa nede så snubler man gjerne og språkbruker blir mer eller mindre usakelig.
Sitat Tshansen: «
Min bestefar sa alltid... kast ikke bort tiden din på idioter! Der hadde han jaggu mye rett.
Du Pål, du har virkelig ikke skjønt det. Å uansett hvor hardt jeg måtte prøve å forklare deg det, så tror jeg rett og slett du ikke evner å forstå det »
Så jeg er altså idiot. Noe da Snikkeren ikke er alene om å være skal man dømme etter Thomas sine uttalelser i hytt og pine. De fleste er jo idioter…i hans øyne, de som ikke mener det samme som han.
Ja Thomas, det var dumt du ikke møtte opp den gangen bestefaren din skulle lære bort noe om folkeskikk og ydmykhet.
I velkjent taktikk fortsetter Thomas;
«....du har ikke skjønt det og jeg gidder ikke forklare det
Så du får sitte der borti skogen din, mene og synse om ditt og verne om hjertebarnet ditt! For jeg, jeg gidder ikke å spa dette inn med t-skje til deg! »
Hva har den siste uttalelsen med saken å gjøre annet enn å slenge dritt fordi jeg har såret ditt ego? Sitte borte i skogen din…. En aning bitterhet? Du har jo hengekøya på verandan så det holder vel for deg.
Topper det hele med tydelig inngrodd bitterhet:
«Mulig jeg skal skrive denne ut, laminere den og sende til Pål så han kan ha den hengende på veggen til han forstår det selv »
Jeg har gitt tilbakemelding på dine filmer og bilder. Du er flink med redigering og flink til å ta bilder. Og jeg er fullstendig enig at man skal ikke bruke bilder og film-materiell som man ikke har fått lov til å bruke. Men
gir du bort en hammer til en snekker så må man regne med at han bruker den til å slå inn spiker med.
Når du sier at ALT du gjør gjør du for å hjelpe andre og for å være snill med andre… så har jeg sett det siste året at det er noe du muligens tror på selv, eller om det er rottene på loftet ditt som forteller deg det… Jeg er av en helt annen oppfatning. Men for all del, fortsett å lage filmer og kos deg med det.
Men for pokker ta’ræ sammen og ikke spill! Det synes så innmari godt. Bli voksen da mann, du har passert 25 har du ikke?
At slik oppførsel og språkbruk fra Thomas passerer her uten at så veldig mange løfter et øyelokk gjør at jeg blir litt betenkt.
God helg folkens. Jeg var forresten på en fin motorsykkeltur i går