Sent from my iPad using Tapatalk
Kjørte E134- Skånevik-Utåker i fjor sommer og det var et veistykke som trivdes med litt fart, jaKant1 wrote:Blei en liten ettermiddagstur idag, fram og tilbake til Utåker. 8 mil.
Kjenner at våren er på vei, første dag med litt to-sifret temperatur.
Svingene utover fra Valen til Utåker er en fest, hver gang, ettpar svingkombinasjoner må som vanlig taes i reprise, så bonden på Sandvoll var vel sånn akkurat passe imponert den fjerde gangen jeg "flikkflakket" forbi jordet han gjødslet.
Men når jeg ser på værvarselet framover så kan det bli en drøy uke til jeg gidder å besudle GSAngela igjen.
Fikk fyllt en tank med bænsin, var tilbud på PitStop'en på Sunde
Kant1 wrote:Har spekulert ut et prosjekt jeg skal prøve å sy i sammen ila sesongen 2020.
"Norges stavkirker fra vest til øst, sør til nord"
Det er vel 28stk av demspredd utover SørNorge,
fra Andebu i sør, til Trondheim i nord.
Fra øya Grip, vest for Kr.sund til Maihaugen ved Lillehammer i øst.
Det er mye gode veier av alle slag imellom disse, og jeg diller litt med ruteplanlegging mellom disse.
Har i den forbindelse tenkt å prøve å løfte kvaliteten på bildene jeg tar, og se om jeg kan få antatt dette "prosjektet" i kulørt mc-presse.
Mulig dette har vært gjort før, mulig det er uinteressant for den gemene hop.
Men jeg vil prøve å formidle turglede og turtips på flere vis, både på asfalt og grus, med og uten passasjer, med overnatting i naturen, på hytter og kansje hotel.
Stavkirkene skal bare være bindeledd mellom landsdeler og de kjekkeste veiene dit, det blir ikke mye historie om hver enkelt av de.
Så ved siden siden av "prosjekt ACT Romania & Greece" blir vel dette jeg har som mål i år.
JEG har trua på at det blir litt gøy
En original kan du få...Tommas wrote:Jeg har ikke bra nok originalfil til å trylle på ordentlig, men en skisse kan det bli![]()
Det er absolutt ikke lagt på hylla, men foreløpig er det litt tidlig for lange turer til fjells.intruder wrote: Har du lagt dette prosjektet på hylla ?
Gleder meg til fine bilder og referater...gjerne fra hver enkelttur fortløpende!!
![]()
Det var pent gjort TommasTommas wrote:![]()