Det mener jeg er et bra valg.Trondgv wrote:Det ble forresten TKC70, så får vi se om Postnord leverer like kjapt som de pleier [emoji16] Har til gode at det passerer 2 uker fra jeg har betalt [emoji848]
Sent from my iPhone using Tapatalk

Det mener jeg er et bra valg.Trondgv wrote:Det ble forresten TKC70, så får vi se om Postnord leverer like kjapt som de pleier [emoji16] Har til gode at det passerer 2 uker fra jeg har betalt [emoji848]
Jepp, jeg vet jo ganske godt at det er perfekte dekk for min kjøring, men tenkte det kunne vært gøy å prøvd noe annet, kanskje vi jeg får meg et sett til med hjul [emoji23]ole m. wrote:Det mener jeg er et bra valg.Trondgv wrote:Det ble forresten TKC70, så får vi se om Postnord leverer like kjapt som de pleier [emoji16] Har til gode at det passerer 2 uker fra jeg har betalt [emoji848]
Du kan jo kjøpe Dakar Liten som delesykkel, den har felger med brand new Anakee Wild påTrondgv wrote: Jepp, jeg vet jo ganske godt at det er perfekte dekk for min kjøring, men tenkte det kunne vært gøy å prøvd noe annet, kanskje vi jeg får meg et sett til med hjul [emoji23]
Og som forventet leverer Postnord [emoji106] ankom norge i går 12:35 [emoji16]Trondgv wrote:Det ble forresten TKC70, så får vi se om Postnord leverer like kjapt som de pleier [emoji16] Har til gode at det passerer 2 uker fra jeg har betalt [emoji848]
Jeg tror du kommer til å Wheeler my på fram hjulet eller spinne med det under pådrag.-Palma wrote:Da har Motoz tractionator rallZ kommet på. Blir artig å se hvordan det blir.
Sent fra min SM-A405FN via Tapatalk
Tror det, jeg synes de sitter bra fra start. Det er jo gatedekk.mekkern wrote:Får de diablodekka raskt varme også?
Det er vel gjerne to ting som gjør asfalten ekstra glatt, og enda glattere når den er våt.Borg wrote:
Hvorfor det skjedde? Tja, ikke fart, bør ikke være dekket, rundkjøring og på/avkjøringer i sving kan jo fort være ekstra glatte
Hadde samme opplevelse med mitt Motoz 150/70B18 GPS i dag på vått føre --mm ser en på dekk profilen så ser mitt ut som det har en slakk bue som blir brått kanta slik at gummyen som er på kanten blir litt myk og får en tendens til å skli sideveis letter på vått føre opplevde det samme på tørr bane Våler banen H K60 dekk så adventur dekk 50/50 kan slippe letter i sving en gate dekkBorg wrote:Ble spurt tidligere hva jeg synes om E-07.
Svaret da var at det er et dekk med greit grep bak på grus, ikke noe å skrive hjem om i sand og det hadde vært kjekt å sammenlignet fordekk med feks TKC-80, som jeg fortsatt har tilgode å prøve.
På asfalt har grepet vært upåklagelig med full tillit i nedlegg.
Men i dag.... hadde jeg et veldig bra tilbud. På vått asfalt- føre.
Lå bak en bil i akselerasjonsfeltet ut på E-18 (for de som har vært på tur med meg tidligere, vet de at «helten« blekner på vått føre og roer betraktelig ned. Slik var det også i dag), farten var nok rundt 60 og feltet er en 270 graders sving. Rett før veien retter seg ut, kom baken ca 1 meter lenger til venstre enn hva som var forventet. Gass ble holdt og høyreben ble stemplet ned i veien. Sykkelen fikk tak igjen, tok en liten kontra, før den kjørte rett frem som om ingenting var skjedd.
I ettertid må det sies at dette er en av de mer kontrollerte sladden jeg har hatt på asfalt. Sykkelen kom stille å rolig ut og gikk litt bråere inn igjen, men stilen til føreren så sikkert litt mindre avslappet ut.
Hvorfor det skjedde? Tja, ikke fart, bør ikke være dekket, rundkjøring og på/avkjøringer i sving kan jo fort være ekstra glatte