Skulle gjerne hatt litt råd om korleis dette kan bli gjennomført, eventuelle kit som eksistera (har sjekka ut Magura men den manglar modellen min, men hadde GS750G meinar eg) eller generelle råd

Å fraråde ombygging pga egen kløning var da pysete!DrGreve wrote:Sånn i utgangspunktet fraråder jeg deg å prøve
Var med å gjorde det på en sportster en gang i tiden og det var en sabla jobb med å få slavesylinderen til å passe med clutchrod-en.
Men det skal jo gå hvis sykkelen har gjennomgående clutchrod eller pushrod hvor utløsermekanismen er på motsatt side av clutchkorga. Jobben er jo som nevnt å få slavesylinderen plassert rett og at slaglengden på stempelet løser ut clutchen.
For å si det sånn, jeg gjør det neppe igjenole m. wrote:Å fraråde ombygging pga egen kløning var da pysete!DrGreve wrote:Sånn i utgangspunktet fraråder jeg deg å prøve
Var med å gjorde det på en sportster en gang i tiden og det var en sabla jobb med å få slavesylinderen til å passe med clutchrod-en.
Men det skal jo gå hvis sykkelen har gjennomgående clutchrod eller pushrod hvor utløsermekanismen er på motsatt side av clutchkorga. Jobben er jo som nevnt å få slavesylinderen plassert rett og at slaglengden på stempelet løser ut clutchen.![]()
Nei, det er da vel bare å finne et passende ombyggingssett og sette i gang.