Ja var det jeg menteTosk wrote:Tipper han refererte til at vi jobber sammen og kjører en del sammenJRO wrote:2, det er nok flere Ducati'er her inne.cnygaard wrote:Blir bra med 2 Ducati på turVelkommen til familien
![]()
Bare smelle på strakrør og tør clutch nå![]()
blir nok mange Ducatier på forumturer!
Tosk wrote:https://ducatinorge.no/ekstrautstyr-og- ... p133220567
Driver og lurer på om den passer. Det står jo at den skal passe til 950, men om den *faktisk* gjør det.
Bukse, jakke og hjelm er fulle av sand etter turen hjem igår.
Edit: etter å ha tatt en titt på sykkelen og bildene der. Tviler sterkt på at den passer.
Dævven det var en dyr skvettlappTosk wrote:https://ducatinorge.no/ekstrautstyr-og- ... p133220567
Driver og lurer på om den passer. Det står jo at den skal passe til 950, men om den *faktisk* gjør det.
Edit: etter å ha tatt en titt på sykkelen og bildene der. Tviler sterkt på at den passer.
Ja, jeg postet det kun utifra at den står oppført som "passer til 950" under på siden, men gikk ut og kikka da jeg tvilte, og fant ut at ja det var usannsynlig, men etter en kort tur til butikken nå så slo det med at ja, toppboks er kanskje et svært godt alternativ! Så du kan bekrefte at toppboks hjelper mye?Ambro wrote:Svingarmen bak på 950 er vel løftet direkte fra Enduro modellen, og denne har så vidt jeg vet ikke mulighet for slikt. Den splashguarden du har funnet frem der er bare en karbonvariant av hva 1260(S) kommer med til vanlig, da de har singel svingarm med helt andre fester.
Jeg har kjørt med og uten, den hjelper litt, men langt ifra så bra som en toppboks.
Ja, det er ganske utrolig. Særlig på disse syklene som det er ganske åpenbart at folk kommer til å kjøre i allslags vær og diverse terreng!biker7 wrote: Helt utrolig at dem ikke klarer å utforme bakparten på en sykkel i dag slik at man ikke får ryggen full av dritt i regnvær..![]()
Og Tracern min er også slik..![]()
Mulig en slik du linker til vil hjelpe litt, men jo passe da![]()
Men for en PRIS på denne saken da !
Ja, det er faktisk litt utroligojda wrote: Dævven det var en dyr skvettlapp
Tosk wrote:
Ja, det er faktisk litt utroligojda wrote: Dævven det var en dyr skvettlapp
Jada, jeg skal sjekke ut litt alternativer før jeg gjør noe som helst. Om tåpbåks løser problemet så kommer jeg til å gå for det!ojda wrote: Det finnes vei alternativer å ivertfall sjekke ut før du trykker buy-knappen![]()
Kan opplyse om at toppboks/veske bak hjelper MYE på Tracern min ogsåTosk wrote:Jada, jeg skal sjekke ut litt alternativer før jeg gjør noe som helst. Om tåpbåks løser problemet så kommer jeg til å gå for det!ojda wrote: Det finnes vei alternativer å ivertfall sjekke ut før du trykker buy-knappen![]()
Først: Gratulerer med ny sykkel. Multistrada er en flott sykkelTosk wrote:https://ducatinorge.no/ekstrautstyr-og- ... p133220567
Angrer på at jeg glemte sideveskene i bilen til han som var med å hente igår. Må til Horten for å hente demArcticTiger wrote:Det blir mye bedre ang sprut på ryggen når/hvis du kjører med sidekofferter. Om det hjelper med Tåpp-Båkks vet jeg ikke, og det kommer jeg ALDRI til å få vite
Det kan du angre !ArcticTiger wrote:Det blir mye bedre ang sprut på ryggen når/hvis du kjører med sidekofferter. Om det hjelper med Tåpp-Båkks vet jeg ikke, og det kommer jeg ALDRI til å få vite