Uansett størrelse, så synes jeg en hurtigkoblet tankbag er seriøst praktisk. Tror det har kommet for å bli

Fikk puslet litt i dag også, blir muligens et bilde eller to etterpå.
Morro å pusle med slik.Tommas wrote:Den du linket til Palma er 2,5 til 5 liter. Den jeg har er 4 liter, så bildet lyver litt om størrelsen. Ellers ser tankingen ganske så bra ut på plass![]()
![]()
Uansett størrelse, så synes jeg en hurtigkoblet tankbag er seriøst praktisk. Tror det har kommet for å bli![]()
Fikk puslet litt i dag også, blir muligens et bilde eller to etterpå.
Ja, langsidene buer litt feil vei. Så enten litt rettere og videre, eller smalere og mindre.mekkern wrote:Ser ikke ille ut den skjermen- men ville muligens laget den noe bredere oppover ut mot styreholkene, slik at den holdt fasongen fra lyktekåpa?
Da ville den ogsålaget litt bredere luftfelt men ikke høyere.
Men "resultatet" var vel velykketintruder wrote:et lite vellykket resultat kan en leve med,Tommas![]()
jeg hadde en lite vellykket opplevelse i 1969....å ""glemme"" kondomet for å øke nytelsen ble en dyr greie frem til `87..
Strengt tatt ikke så veldig spennende .... for flere år siden var dette heftig debattert og forsket på ...turbulensen på v-strom var et velkjent fenomen, og mange løsninger ble prøvd ... av mange. World wide. Til syvende og sist endte nesten alle opp med MRA vario screen (tror jeg den heter) med overleppe og justerbar brakett fra MadstadtBikeridr wrote:Forstår jeg godt, når du bruker papp fra BiltemaeskeTommas wrote: Ikke 100% fornøyd med formen, tror den kan ha en enda litt rettere kant langs siden. Men synes det ble en god start visuelt.![]()
Men fra spøk til alvor, dette blir et prosjekt det blir spennende å følge med på