Idag gjorde jeg som arsland, tok en rejel U-sving.
Befinner seg nå på Bodøsjøen camping
Det været der oppe ække laga for folk på ferie gielas sendte jeg nordover
ojda wrote:Idag gjorde jeg som arsland, tok en rejel U-sving.
Såpass, da får du ha en god tur hjem. Kanskje vi ser deg på Finnskogen til helgen da.
Nå synes jeg litt synd på Gielas som må baske mot naturkreftene alene der oppi nord. Men han har en kropp som er bygd for fart og spenning så det går vel bra. Og du Ojda, jeg skjønner deg egentlig ganske godt. Her ligger Finnskogen og Morttjernsberget og bader i sol med støvete fine nygrusa veier klare for TKC80 og det som verre er(les: Motoz RallZ). Er du i form og har enerchi til overs så er det plass til deg på skogen.
Jeg takker for den extraordinære invitten, å hvis jeg har kommet meg hjem i tide skal du ikke se bort fra at det kan dukke opp en BMW til på tunet. Det har jo begynt å utvannes så fryktelig der på tunet
Men jeg har somsagt ikke tenktmeg rett hjem med engang, blir nok litt kriker og kroker på vest/sørvestland først
Det er godt å høre du trener på u-svinger når ikke jeg er med også. Neste år satser vi på nytt på Corsica, da vet du hva som kommer
Har lallet litt mellom Gudbrandsdalen og Østerdalen i dag, ble så varmt att jakken ble byttet ut med cross trøye
Det er godt å høre du trener på u-svinger når ikke jeg er med også. Neste år satser vi på nytt på Corsica, da vet du hva som kommer
Har lallet litt mellom Gudbrandsdalen og Østerdalen i dag, ble så varmt att jakken ble byttet ut med cross trøye