Var en liten tur om Halden, så jeg fikk med meg 2 durablige regnsjyll på veien hjem[emoji2955]
Takk for en flott helg alle sammen, og spesielt deg Pål!
Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Å såppass jaPalma wrote: Joda, det var en av våre. Litt feilberegning. Kort fortalt en 790 traff en bil midt i front, det gikk ikke bra med 790'n, førerer'n gikk det heldigvis veldig bra med. Han fikk en tur til legevakta med ambulanse for å sjekke, men ble skrevet ut igjen raskt.
>Det var ikke mobildekning i området så SOS-knappen på inreach enheten ble trykket og da skjedde det ting. Det kom politi, ambulanse og helikopter (politihelikopter) Det er godt å vite at ting funker og det forsvarer veldig abonnementet på den lille dingsen.
Vi lærte alle noe av hendelsen. Selv om de foran kjørte greit rundt svingen så skjedde det noe allikevel.
https://www.garmin.com/nb-NO/inreach/personal/biker7 wrote:
Men hva er "inreach enhet" ?![]()
En slik sak som sitter på nyere BMW`r du snakker om eller..?
Håper du ikke ble alt for våt på vei hjem, himmelen åpnet seg i Halden etter du dro avgårde. Hjalp vel litt med tanke på hva som lå i bagasjenojda wrote:Var en liten tur om Halden, så jeg fikk med meg 2 durablige regnsjyll på veien hjem[emoji2955]
ashland wrote:Håper du ikke ble alt for våt på vei hjem, himmelen åpnet seg i Halden etter du dro avgårde. Hjalp vel litt med tanke på hva som lå i bagasjenojda wrote:Var en liten tur om Halden, så jeg fikk med meg 2 durablige regnsjyll på veien hjem[emoji2955]
Det er bra å høreojda wrote:ashland wrote:Håper du ikke ble alt for våt på vei hjem, himmelen åpnet seg i Halden etter du dro avgårde. Hjalp vel litt med tanke på hva som lå i bagasjenojda wrote:Var en liten tur om Halden, så jeg fikk med meg 2 durablige regnsjyll på veien hjem[emoji2955]
Kjørte hele veien hjem med ett smil om munnen ‘Bror’![]()
Hølja ned til jeg paserte Sarp S. Så var det opphold hele veien til jeg kom til Ryen-krysset.
Å vettuva?
Da begynte det jaggu å regne like jævelig igen helt til jeg var hjemme![]()
Det ser ut til å fungerePalma wrote:Nå har jeg laget en mappe på gugl med noen bilder fra meg, Sindre og Frank B "råskinnet" på "terrorgruppa"
https://photos.app.goo.gl/1FmXnwyjWi6Ck2ZE8
Legg gjerne til bilder her hvis du ønsker å dele.
Kanskje det funker..
Det er jo noe alle bør være med på en gang i livet (gjerne fler..) Det er bare å sette av 26.-29.august 2021 i kalenderen.Anlo wrote:Grusturen ser ut som noe jeg må være med på neste år