Honda NR750.. 92 modell (?)TDK wrote:Den sykkelen var grisefet? Hva heter den? Hvilken modell, og er den masseprodusert?
Har du noen tøffe bilder av MC - Post her :-)
- haavard.ha
- Desmo
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
Stod det på siden jeg fant bildet på,ja. Og den er "masseprodusert" på samme måte som VFR750R (RC30). Som vel var forgjengeren,om jeg ikke husker helt feil?haavard.ha wrote:Honda NR750.. 92 modell (?)TDK wrote:Den sykkelen var grisefet? Hva heter den? Hvilken modell, og er den masseprodusert?

"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo

-Pogo

Den sykkelen trakk en del oppmerksomhet da den kom i -92 ja. husker at jeg så den på MC-messa på Sjølyst samme år, den var da det store trekkplasteret.
Med nypris på over 700.000,- kr (om jeg ikke husker aldeles feil) og sine ovale stempler er vel "masseprodusert" å ta litt hardt i kanskje. Men det var tross alt ikke en designstudie.
Med nypris på over 700.000,- kr (om jeg ikke husker aldeles feil) og sine ovale stempler er vel "masseprodusert" å ta litt hardt i kanskje. Men det var tross alt ikke en designstudie.
Photoshop har ikke noe med dette å gjøre. Tatt i betraktning at sykkelen er 13-14 år gammel må jeg si at designet var langt forut for sin tid. Monosving og eksospotter integrert i bakstussen var ikke så vanlig da...Furre wrote:Grisestygg og bad photoshop sykkel etter min meningTDK wrote:Den sykkelen var grisefet? Hva heter den? Hvilken modell, og er den masseprodusert?
- Desmo
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
Det ble litt vanligere i 1993.Dominator wrote:Photoshop har ikke noe med dette å gjøre. Tatt i betraktning at sykkelen er 13-14 år gammel må jeg si at designet var langt forut for sin tid. Monosving og eksospotter integrert i bakstussen var ikke så vanlig da...Furre wrote:Grisestygg og bad photoshop sykkel etter min meningTDK wrote:Den sykkelen var grisefet? Hva heter den? Hvilken modell, og er den masseprodusert?

Da kom denne;

"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo

-Pogo

De som ikke ser at dette bildet er fotoredigert må anskaffe seg briller, enkelt og greit.Dominator wrote:Photoshop har ikke noe med dette å gjøre. Tatt i betraktning at sykkelen er 13-14 år gammel må jeg si at designet var langt forut for sin tid. Monosving og eksospotter integrert i bakstussen var ikke så vanlig da...Furre wrote:Grisestygg og bad photoshop sykkel etter min meningTDK wrote:Den sykkelen var grisefet? Hva heter den? Hvilken modell, og er den masseprodusert?
Kan du peke på noe mer konkret som er galt med bildet? Har litt vanskelig for å se noe når det er såpass heftig jpeg-komprimert.Furre wrote:De som ikke ser at dette bildet er fotoredigert må anskaffe seg briller, enkelt og greit.Dominator wrote:Photoshop har ikke noe med dette å gjøre. Tatt i betraktning at sykkelen er 13-14 år gammel må jeg si at designet var langt forut for sin tid. Monosving og eksospotter integrert i bakstussen var ikke så vanlig da...Furre wrote: Grisestygg og bad photoshop sykkel etter min mening
AtW
Spørs hva du legger i uttrykket "fotoredigert". Hvis du med det mener at denne sykkelen er fri fantasi tar du feil. Om bildet er "fiffet opp" uten vesentlige forandringer på sykkelens utseende som f.eks. endring av farge/kontrast/lys kan godt hende, hva vet jeg.Furre wrote:De som ikke ser at dette bildet er fotoredigert må anskaffe seg briller, enkelt og greit.Dominator wrote:Photoshop har ikke noe med dette å gjøre. Tatt i betraktning at sykkelen er 13-14 år gammel må jeg si at designet var langt forut for sin tid. Monosving og eksospotter integrert i bakstussen var ikke så vanlig da...Furre wrote: Grisestygg og bad photoshop sykkel etter min mening
Her er for øvrig et annet bilde av samme sykkel:

Hehe så faktisk ut som han la seg helt sinnsykt over til jeg la merke til beinet 

[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]