Hva gjør du akkurat nå?
- hakhap
- Mr Illustrator
- MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Re: Hva gjør du akkurat nå?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- intruder
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
Akkurat nå er jeg hjemme igjen , da jeg fylte 98 på Viragoen sto det to bikere ved ei anna pumpe .
Glupinger ...sto der og fylte på Herrlig Davidsen mens de røykte så blårøyken sto rundt dem....
Omlag 1 % av oss har så mangelfullt utviklede sjelsevner , kanskje det gjenspeiler seg MC - klubben deres . Heilss Æinslless...........
Glupinger ...sto der og fylte på Herrlig Davidsen mens de røykte så blårøyken sto rundt dem....

Omlag 1 % av oss har så mangelfullt utviklede sjelsevner , kanskje det gjenspeiler seg MC - klubben deres . Heilss Æinslless...........

- kvase
- MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 22 mod KTM 690 Adv R 22mod KTM 890 adv R 2025 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/ - Contact:
Mulig dette lille strekket https://goo.gl/maps/uMbPewBCHaJoxJV68
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
- hakhap
- Mr Illustrator
Ikke dumt det

-
- MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS - Location: Ænnebu, Vestfold
- hakhap
- Mr Illustrator
TakkArcticTiger wrote: ↑13 Jul 2021 09:29 "Myllargutvegen" fra Nutheim (Flatdal) til Rauland er og en fin veg.

- intruder
Akkurat nå har jeg sjekket en egentlig miserabel bankkonto og erfart at a Gunn har sendt over vel 5000 i erstatning for kjøreklær og vindskjerm etter det noe ublidt møte utafor Ankerskogen svømmehall for ei tid siden.
Fruentimmeret prøvde å få meg på akutten istedenfor på OUS for hjertestarteråpperassjon..
Njet....årsaken var at jeg var bak den berømte dørstolpen på bilen....der har mange på både to og fire gjømt seg for de aller fleste og dette er nok årsak til de fleste trafikkulykker hva vikepliktkollisjoner angår........
Blir vel en liten snartur etterpå , håper jeg endelig får testet min 12 år gamle Jofama regndress i praksis.....
Snakker noen om dårlig sommervær de siste åra.....

Fruentimmeret prøvde å få meg på akutten istedenfor på OUS for hjertestarteråpperassjon..

Njet....årsaken var at jeg var bak den berømte dørstolpen på bilen....der har mange på både to og fire gjømt seg for de aller fleste og dette er nok årsak til de fleste trafikkulykker hva vikepliktkollisjoner angår........
Blir vel en liten snartur etterpå , håper jeg endelig får testet min 12 år gamle Jofama regndress i praksis.....
Snakker noen om dårlig sommervær de siste åra.....

- ashland
- U-Svingen
- MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20 - Location: Halden
Etter lang og intensiv dag på kontoret, har villmennene fått skiftet til aften antrekk, duket bordet, jekket stout'en og funnet frem litt snacks

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
fun is not a straight line
- intruder
Tenkte meg nordover tell sammarn.....kanskje nyttig for meg og likesinnede om man tok seg bryet å undersøke åssen det smaker av vørterølet der oppi.....
Var der i forssen da jeg var på Porsangmoen men smakte hverken på vørterøl eller brigg.....
på den tida gikk det i rå og røtin pils av alle slag.......som på Sjusjøen og Svullrya vet du Arne !!
god tur da gutter........no bad feelings

Var der i forssen da jeg var på Porsangmoen men smakte hverken på vørterøl eller brigg.....

på den tida gikk det i rå og røtin pils av alle slag.......som på Sjusjøen og Svullrya vet du Arne !!
god tur da gutter........no bad feelings

- ojda
- Bamsefar
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Somsagt, i bånn av bakken før Trollstigen fant man ledig plass ved elva
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
-
-98 Triumph Tiger 900
Neeii, nå skal jeg Manne meg opp og rusle en tur ned på Bennsern å få meg en soft-ice 

- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Akkurat nå sitter jeg innendørs i 20grader mens det er 32 ute..
sitter og tester noen ruter for en felles-tur..men vanskelig å få nok "gruskarameller" på en dag-hvis en samtidig skal ha litt sosialt/mat/kaffe også....
sitter og tester noen ruter for en felles-tur..men vanskelig å få nok "gruskarameller" på en dag-hvis en samtidig skal ha litt sosialt/mat/kaffe også....
Sitter på Bryggen i Bergen, med en pils.
-
-98 Triumph Tiger 900
Igår skulle jeg koke meg noen Wiener-Pølser til Middag, men kunne ikke forstå hvorfor det tok så innmari lang tid før de ble varme
Så idag gruet jeg meg litt når jeg skulle varme de resterende Pølsene .
Men, det var jo bare å slå på plata, så ble de varme på et blunk 

Så idag gruet jeg meg litt når jeg skulle varme de resterende Pølsene .

- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Drikker kaffe på Kubikken.