MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Jeg synes Fury'en er litt tøff jeg.. Og er den eneste jeg kjenner som synes det. Litt motpol til mange Über-stygge Harley-choppere, som er designet ut fra delekatalog, der proporsjoner, symmetri og vinkler ikke spiller noen som helst rolle.
men den ble altså ikke noen salgsfavoritt her på berget...
Suzukis Bouleward er en sånn cruisersykkel som jeg liker , den importeres heller ikke til Norge
Uansett ... ville nok blitt Jammma Virrago her i gården uansett....hadde jeg visst om de dårlige kjøreegenskapene før ville n Rotmo fått Intruderen som slaktarslea.....
intruder wrote: ↑31 Aug 2021 07:20
Vet den lages ennå....synes selv den er tøff....
men den ble altså ikke noen salgsfavoritt her på berget...
Suzukis Bouleward er en sånn cruisersykkel som jeg liker , den importeres heller ikke til Norge
Uansett ... ville nok blitt Jammma Virrago her i gården uansett....hadde jeg visst om de dårlige kjøreegenskapene før ville n Rotmo fått Intruderen som slaktarslea.....
Ser ut som Suzuki har slutta med alle soft-chopperne / cruiserne sine som de kaller Boulevard i USA. Har det ikke vært både Intruder, Voluza, Marauder og Savage som har hatt det navnet mon tro? Savage var ihvertfall Boulevard S40.
Gurgla litt og jappanesera tilbyr fortsatt Boulevarder med iafall nærare 2000 ccm...
ikke for at det har noen betydning for meg eller deg.......når dæssa blir modne for " ballsamering "" er nok både du & jeg støv langs Grusturtraseen på Finnskauen serru..