Hardanger PokerRun tror jeg vil bli vårens vakreste eventyr fra torsdag 26 (som er himmelspretten) til søndag 29.
Altså SELVE PokerRun'et på lørdag 28.mai., med PreRun på en inneklemt fredag, Helt genialt, slik vi liker det.
Opplegget er selvsagt foreløpig i støpeskjeen, så videre tanker er å anse som retningsgivende.
Jeg ønsker å legge PokerRun'et vestover, lik den runden vi hadde i mai i fjor.
Little Italy, som noen kalte det for. Altså opp Hardangerfjorden i morgensol, venstre i Norheimsund og over Kvamskogen videre til Osterøy, der vi skal ha en real orgie i smale svingete veier, og en ØRliten strekke på grus, retur hjem er foreløpig åpent, men helst med så få ferger som mulig.
PreRun? Vet ikke helt enda. Men det blir noe gøy, nesten helt sikkert.
Boende: Der vi var i år, Rosendal Hyttetun. De har kapasiteten vi behøver, og i tilfelle nedbør, får vi bruke den store grønne hallen på oppsida av campingen (det var trelasthandel der før)
Ellers er det greit å holde folket samlet både for boende og partaj, da sparer vi mye tenker om logisitikk.
Mat: Kanhende jeg får laget betasuppe neste år også, men kan og hende det blir kjøpelunch underveis... kommer litt an på hva jeg får tak i av medhjelpere. Jeg vet iallefall hvem som IKKE skal spørres neste år

PreTour på torsdag? Ja, om det er stemning, men her må andre også vise et hint av initiativ.
Pris: Helt sikkert noe du har råd til.