Du kan jo kose deg med noen snutter innimellom vet du .....

Hehe, fantastiske stunt!intruder wrote: ↑11 Oct 2021 18:44Som landskjent president i endeLarmen MK , bredt omskrevet i MC-avisa nr 21 i år , vil jeg minne om at karen i " klubbmerket " er funnet på Youtube under vignetten " Purple helmets " , gutter med balansen og humøret i orden.
Du kan jo kose deg med noen snutter innimellom vet du .....![]()
Alt well her øpp nårth sjøintruder wrote: ↑26 Oct 2021 11:01 Er en kar som gnåler og maser og vil kjøpe Intruderen som skruobjekt for vinteren...men han vil ha den gratis selvsagt.....![]()
Ga den jo bort til sønnen min og han vil ha 6000 for den...er jo pen som f...,dekk og felger er bra og tror ikke det er mye rust heller...
han maser blablabla må gjøre ditten og datten og hvis såfremt dersom i tilfelle så.....
sønnen får ringen og dermed basta !!![]()
håopes åll iss vell øpp nårth![]()
Det er håp for Intruderen da med andre ordintruder wrote: ↑03 Nov 2021 20:22 Takk for svar......han har nå gjort en avtale med en kamerat om en byttehandel der kameraten skal gjøre jobben gratis som en mottjeneste så saken ordner seg. Deler skal sønn min ordne selv....så time vill sjåvv
Lurer på om dette er en " bjørnetjeneste " å kalle,da....
og på laurdagen skal jeg værra med på bytur og bese Meteor 350.....jesssssss![]()
lurer på om dom ha rulletrapp på Leisi Båys.....sikkert dæven steike førr en fart i tilfelle ......![]()
Den typen her som du får ny fra 600kr?Tekumseh wrote: ↑29 Sep 2021 22:15 Men uansett måtte jeg ofre kvelden på å bytte hjullager bak på bilen, det har rumla bak på høyresida som et herculesfly på 60 - 80 km/t. Ny spindel m/lager skulle koste 5000,- men jeg fant en fra en SX4 i Troms som kun hadde gåt 30.000 km ferdig i postkassa for 1750,- kr. Tok 2,5 timer, da det var rust og noen småproblemer, men prøvekjøringa etterpå gikk som en drøm. Rett lager, rett side - og Herculesen er borte igjen
Det var billig! Har litt "OCD" når det kommer til originaldeler. Men takk for tips. Dette må sjekkes ut neste gang det blir noeDaniel_hoy wrote: ↑13 Nov 2021 00:27Den typen her som du får ny fra 600kr?Tekumseh wrote: ↑29 Sep 2021 22:15 Men uansett måtte jeg ofre kvelden på å bytte hjullager bak på bilen, det har rumla bak på høyresida som et herculesfly på 60 - 80 km/t. Ny spindel m/lager skulle koste 5000,- men jeg fant en fra en SX4 i Troms som kun hadde gåt 30.000 km ferdig i postkassa for 1750,- kr. Tok 2,5 timer, da det var rust og noen småproblemer, men prøvekjøringa etterpå gikk som en drøm. Rett lager, rett side - og Herculesen er borte igjen
![]()
https://www.autodoc.co.no/reservedeler/ ... %5B0%5D=HA
Anbefaler å sjekke autodoc når bildeler skal handles. Ofte veldig billig for premium deler og "gratis" billig deler. Best pris ved kjøp i app. Ofte opp til 40% rabatt. Så blir der enda mer lønnsomt å fikse ting selv![]()
Haha, tunge oppgaver!intruder wrote: ↑14 Nov 2021 09:37 Nå er jeg kommet meg til hektene etter bybesøket forrige helg,det ble ingen tur innom Lazy Boys denne gang ...sjåføren ville ha minst mulig ventetid med fire reiseslitne småtasser i bilen...
Utafor slottet var den røde mottakstrappa på plass for nederlenderne....hadde jeg lagt ut bilder skulle du fått se meg på toppen ventende på han Harald !!
Nå skal Viragoen inn i bua sammen med Piaggioen,batteriet har jeg tatt ut og så blir det vel noe gnikking uti mars.
Ellers skal jeg " kose " meg med masete sportskommentatorer utover.....njet,gjør nok heller en skitur selv ....
Vurderer å innføre samme medlemskontinent i endeLarmen MK som i lesbiskes forening...en slikk og ingenting..![]()
Hei, og godt nyttår!