Noen som har kjøpt psp?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Trulso

Post by Trulso »

Tja kan prøve.. Viss du kjøper en psp med "helst 1-2gb" minne.. har du alt du trenger.. Du kan laste ned filmer, som er fint viss du skall reise.. spill viss du sitter i en eller annen gørre kjedelig time på skolen. Og d beste av alt, viss du gjør noe småtteri med softwaren kan du laste ned og legge inn på minnekortet de fleste spill som har kommet ut. Pluss at du selvfølgelig kan legge inn mye annen shit, som GBA emulator/ Snes emulator osv.. og altid den gode gammle musikken. Når det gjeller bateritiden er det altid nokk, så lenge du er smart nokk til og sette den på lading om natten. Enste minus er at den kan bli litt stor som "lomme-mp3".. eller er den d beste kjøpet jeg har gjort på lenge
gilera rp

Post by gilera rp »

Trulso wrote:Og d beste av alt, viss du gjør noe småtteri med softwaren kan du laste ned og legge inn på minnekortet de fleste spill som har kommet ut.
Stilig, hva innebærer dette småtteriet? Jeg må si jeg snart er overbevist her altså. Blir spillkvaliteten like bra om du gjør det på denne måten da?
Hawken
MC: Ducati SS 750

Post by Hawken »

Bare mekke litt på psp'n så kan du laste ned spill til den fra nettet :wink:
Litt lurt å ha en stor minnebrikke da!
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
gilera rp

Post by gilera rp »

Hawken wrote:Bare mekke litt på psp'n så kan du laste ned spill til den fra nettet :wink:
Ja, men hva vil "bare mekke litt" si? Skal jeg åpne opp pspen og gjøre noen forandringer eller hva?
Trulso

Post by Trulso »

gilera rp wrote:
Hawken wrote:Bare mekke litt på psp'n så kan du laste ned spill til den fra nettet :wink:
Ja, men hva vil "bare mekke litt" si? Skal jeg åpne opp pspen og gjøre noen forandringer eller hva?
Dvs. og downgrade softwaren på den til versjon 1,5.. den versjonen har ikke nettleser dog,, men den er ikke d beste... og etter d er d bare å spille i vei.. og spillene er akkurat likedan som de du får kjøpt i butikken
Hawken

Post by Hawken »

Vanskelig for meg å forklare når jeg ikke har en :P
Kjøper en når de kommer på tilbud til en 500-lapp jeg :)
Kristiansen

Post by Kristiansen »

psp er helt wiild ass! evig råå!<3
gilera rp

Post by gilera rp »

Hawken wrote:Vanskelig for meg å forklare når jeg ikke har en :P
Det skjer nok ikke. Etterspørselen og tilbudet vil møtes og vi får en markedspris. Vi vil nok se priser som 1100 eller kanskje litt lavere, men ikke særlig mer, da etterspørselen er såpass høy :wink:
Hawken

Post by Hawken »

gilera rp wrote:
Hawken wrote:Vanskelig for meg å forklare når jeg ikke har en :P
Det skjer nok ikke. Etterspørselen og tilbudet vil møtes og vi får en markedspris. Vi vil nok se priser som 1100 eller kanskje litt lavere, men ikke særlig mer, da etterspørselen er såpass høy :wink:
Slutt å vær negativ da:D Har jo "toilldag" her i byen så det går nok bra:P
Post Reply