Selvfølgelig har jeg ikke tatt noen backup av dette før de har blitt borte
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Har noen vært utsatt for det samme eller vet hvordan finne dem tilbake igjen?
Men dette er vel spor gps’en lagrer selv, ikke spor du «fysisk» har lagret?knutk wrote: ↑03 Jul 2022 09:23 De Garmin enhetene jeg har hatt 'gleden' av å ha i mitt eie har alle lagret sporene en definert tid for deretter å slette dem etterhvert. Antar at tanken bak er å hindre at det interne minnet blir overfylt av loggen.
Har aldri funnet noen form for søppelspann hvor de legger de slettede filene.
Antar du allerede har benyttet både BaseCamp og Filutforsker for søk etter sporene, så når de er borte derifra er nok trolig løpet kjørt...
Du får ta turene en gang til![]()
Nå har jeg ikke Zumo XT selv, men den har mye til felles med min BMW Navigator VI.ashland wrote: ↑03 Jul 2022 15:57 Jeg har ikke lest bruksanvisningen, men tipper den vil slette den "aktive"/løpende sporingen etterhvert, antar det er denne du tenker på @knutk?
Har sjekket i BaseCamp, der er sporene jeg hadde lagret borte ja...
Synes det er litt rart den velger å droppe ut de sporene jeg har sporet selv og lagret som egne sporDet er ikke noe kjempetap i seg, husker ikke rutene. Men jeg skal da klare å finne igjen noe, å få sporet på nytt
På en annen side, så har jeg hatt i tankene en stund å få kopiert de ut. Siden jeg er ekspert på prokrastinering, kom jeg aldri så langt![]()
![]()
Dette ville du helt sikkert finne ut selv, men nå sitter jeg og har ikke noe bedre å bruke tida til, så da måtte Google til pers.ashland wrote: ↑05 Jul 2022 21:07 Da ble det ett minnekort til XT´n, etter å formatert kortet i riktig format fant Garmin kortet også og ville formaterte det på nytt
Fremgangsmåten din fungerte på Zumo XT, foruten når jeg kom til pkt 5, der fikk jeg ingen mulighet for å kopiere eller flytte noe til SC kortet![]()
Skal se litt nærmere på dette, klart det burde være mulig når det går på Navigator VI. Det er bare å knekke koden for hvordan den tyske ingeniøren inni boksen vil ha det.
Så får jeg bli flinkere til å kopiere ut spor fortløpende i fremtiden