howto

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Locked
adoniz

howto

Post by adoniz »

Teit at bare mods kan skrive howtos.. . .
Desmo
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

Er kanskje like greit? Jeg,og et par andre, hadde garantert kapret den kategorien også. Om vi hadde fått sjansen. :roll:
Neida Jalmar,jeg mente ikke deg og Ragnhild i tillegg til meg selv. På ingen måte! :roll:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Jalmar

Post by Jalmar »

Meningen er vel at de artiklene som blir skrevet skal gå via en moderator for offentliggjøring? Eller er det nok en ting jeg ikke har forstått? :lol:

Når det gjelder kapring overlater jeg det til Desmo. Det er han som har greie på fly. :roll:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
NoName
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: howto

Post by NoName »

adoniz wrote:Teit at bare mods kan skrive howtos.. . .
Joda det er bare å skrive, å sende den til oss. Så legger vi den ut. Så bare skriv :D
Desmo
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

Jalmar wrote:Meningen er vel at de artiklene som blir skrevet skal gå via en moderator for offentliggjøring? Eller er det nok en ting jeg ikke har forstått? :lol:

Når det gjelder kapring overlater jeg det til Desmo. Det er han som har greie på fly. :roll:
:P
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
brap

Post by brap »

Enig med adoniz. Teit at bare mods kan skrive, og det gjør terskelen for at noen gidder å skrive mye høyere.

Bedre å la hvem som helst begynne, og moderere i etterkant med streng hånd.
il4
ChristR

Post by ChristR »

Det er ikkenoe forskjell da. Istedet for å trykke nytt emne så skriver du bare pm til en admin/mod.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Som sagt av NoName og ChristR så kan du skrive den i word eller hva nå enn du måtte bruke til å skrive ting i, eller skrive det som en pm for så å sende til en av oss. Vi publiserer det for den som har skrevet det. :)
Winalot

Post by Winalot »

vi later selvfølgelig heller ikke som om det er oss som skiver dem, vi vil skrive det klart at det er den brukeren :wink:
Image
Cartman

Post by Cartman »

Mange som ikke har lest sticky her ser jeg... forsøker å forklare litt opp
Som nevnt over er alle hjertelig velkomne til å skrive en slik guide, men noen tips på veien:
At det dessuten ble laget en egen tråd for å få tilbakemeldinger som akkurat denne tråden baserer seg på ser også ut til å ha gått husforbi enkelte:
Jeg oppretter en tråd i "Tilbakemeldinger" hvor dere kan kommentere hva dere mener om disse guidene.. setter pris på litt tilbakemeldinger, hva vi bør forbedre o.l.
Enkel måte å gjøre det hele på er:
skriv en "artikkel" om emnet i for eksempel word (for å minimere skrivefeil o.l.), post den så på forumet ELLER send pm til admin/moderatorer ELLER send den over til admin/moderatorer... det beste er jo om dere gjør som jeg har skrevet i tråden, nemlig å høre høre litt med moderatorene/admin om temaet dere ønsker å ta opp er "ønskelig", skrive artikkelen, og avtale med en moderator om flytting. Deretter kan du poste den hvor-i-svarte du vil for meg ;) så flytter vi den inn i rett kategori så fort vi kommer over den..

VIRKER SOM FOLK TROR VI IKKE ØNSKER HOWTO`S, DET GJØR VI ALTSÅ!!!

Alle er velkomne til å skrive, så sant innholdet er sakelig og godt beskrevet (dessuten bør brukeren ha LITT peiling på hva han/hun snakker om)...

Til slutt: dette var et forslag jeg kom med for lenge siden for å bedre og utvikle forumet.. det var vel bare positive tilbakemeldinger, men hittil har INGEN brukere tatt kontakt og bidratt, så muligheten for å klage på det som er lagt ut er rimelig lav...
Håper at brukere, både unge og gamle, ønsker å bidra i fremtiden med en liten ting ("enkel ukentlig service på sykkelen", "hvordan skifte ***fyll inn** på en ***fyll inn**, "bygging/tilkobling av kjørecomputer", "enkel forklaring på dekk", "tips ved omlakkering", OSV OSV OSV)

Om det er flere tilbakemeldinger vil jeg sette STOR pris på å få dem i opprettet tråd for emnet :D
som finnes her --------->
Trykk på meg er du snill
Locked