På den siden kostet det såvidt jeg kunne se kr 49.- for å få opplyst eier på kjøretøy, basert på registreringsnummer .espengarman wrote: ↑25 Sep 2022 03:16ole m. wrote: ↑03 Feb 2021 09:17Jo, dette er nok nettopp det de gjerne ønsker seg hos Vegvesenet, regnr. på tilsvarende registrerte sykler i Norge. Men jeg ville sendt de en e-post og forklart hele problemstillingen, slik at du kan få et skriftlig svar fra dem. Det er viktig at du sier det gjelder import fra USA, enkelte modeller leveres spesielt tilpasset for dette markedet.inunf wrote: ↑03 Feb 2021 07:26
Har gjort litt undersøkelser. På https://regnr.info/ kan man søke på kjøretøy som er registrert i Norge. Får opp 4 Bimota SB8R, der en ser ut til å være stjålet. Alle sammen har motorkode "Suzuki T504" i vognkortet. Det er koden for TL-R-motoren, TL-S-motoren er T501.
Mulig at jeg tenker for enkelt her, men burde det ikke gå an å se på infoen til de 4 syklene som allerede er registrert i Norge? La oss anta at det bare skiller de tre (eller to) siste sifferene i chassisnummeret, og motorkoden er den samme. Er det dette du mener med at de har en identisk sykkel i kartoteket?
Hvordan er det å få endret hastighetsmåler fra mph til km/t på denne modellen? Ellers er det gjerne eksos og lys/refleks de sjekker nøye, begge må være e-merket. Evt. må du gjøre lydmåling (forbikjøring) av sykkelen med det aktuelle anlegget på, og få dette dokumentert.
Advarsel: Partisk svar!
Men sjekk gjerne ut vår nettside også: Regnr.noVi jobber hardt med å vise så godt og så ny info som mulig om kjøretøy
Det er vel rundt 10 ganger så dyrt som å benytte sms til 2282.
Dere jobber hardt med å lure flere godtroende, er det kanskje mer fornuftig å si..