P.S.
...og hvor lang kjørelengde har dere feks. fått på Motoz Tractionator GPS ??

Jeg har kjørt ca 6500 km på mitt E-07 bakdekk Cagiva E 750, og må bytte nå da det bare er ca 2mm igjen. Med mindre jeg skjærer bort den feite gummistripa i midten, da går det sikkert 6500 til (men kanskje ikke så lurt.)biker7 wrote: ↑30 Sep 2022 20:11Nja, mener du det altså.. ?![]()
Jeg satte på sesongens tredje Mitas E07+ bakdekk nå på onsdag, og selv om jeg er superfornøyd med dette dekket på alle underlag,
så kunne jeg muligens tenkt meg litt mere kjørelengde. Det siste hadde gått 520 mil ved bytte, og det bynte nå å bli litt lite feste på grusen.
Kunne nok ha tynt det til 600mil muligens (var vel snaue 2mm igjen av ca. 9mm når nytt), men greit med litt mere feste på løst underlag.
Vurderer litt om jeg skal prøve noe annet neste gang, men usikker da jeg ellers er veldig fornøyd med Mitas.
Framdekket derimot har nå gått ca 850 mil og har fortsatt mye mønster igjen, så dette holder nok da 3 bakdekk med min kjørestil![]()
![]()
Hvor lang kjørelengde har andre på E-07+ bakdekk på litt stor sykkel, hvis noen av dere har prøvd ?![]()
Jeg kunne nok kjørt GPSdekka lengre, men hadde lyst på noe annet, så jeg tok vel mine av etter 8000-8500. De ligger i hylla og tåler noen mil til (sikkert 200) før de er ferdig ferdig.
Har nå et bakdekk med Motoz Tractionator pasert 8000km får vel muligens 2000 til før det er helt nede mye asfalt kjøring på dette.-Kant1 wrote: ↑11 Oct 2022 12:18Jeg kunne nok kjørt GPSdekka lengre, men hadde lyst på noe annet, så jeg tok vel mine av etter 8000-8500. De ligger i hylla og tåler noen mil til (sikkert 200) før de er ferdig ferdig.
Men har lest om RTW turer der GPS har rulla nærmere 2000 mil. Men da er man nok mer beskjeden med gass og brems enn det jeg har for vane å holde på med![]()
Takk for den.Domino wrote: ↑11 Oct 2022 11:01 Det skal være innafor. Her finner du en dekk-kalkulator som kan benyttes for MC-dimensjoner: http://www.dod.no/cgi-bin/dekk