Hmmm... jeg tror kanskje det var Kosh som skrev noe om åpningsdato. Jeg har tidligere nevnt at Trollstigen kan være vinterstengt til langt ut i mai. Kan kanskje være det du husker Cartman.
Hvis jeg får orden på et bittelite:) batteriproblem, så skal jeg kjøre suleskarveien i pinsen hvis føret tillater der. Troligvis på lørdag, evt søndag. Har hytte ikke så langt fra dalen, så jeg kan dele opp i etapper.
Kanskje vi ses da vi legger oss også på hjul fra stavanger på lørdag-morgen... er også spent på føret, og spesielt om vi får sinnsyke brøytekanter (noe jeg ikke tror med det været vi har hatt i det siste)... var vel i forfjor (skrives det slik?) at de hadde opptil 4 meter høye kanter...
Vet du noe om folk samles en plass, om det er arrangert noe spez?
Gixx: han er safe, for han skal kjøre på lørdag den 14
skal kjøre en 18-19 mil idag også...men det er på kjente veier i telemark..
(over skien, bø, seljord etc..)
Håper på mega brøytekanter:) men, ja.. har vært litt varmt vær og muligens nedbør i form av regn..
Har ikke hørt om noe spes. arrangement.
Du får speide etter en blå indian som kommer motsatt vei...
ser ut som om jeg ender opp med å kjøre alene...men det er forsåvidt greit nok. Slipper å legge meg på r-sykkel tempo.. og har litt frihet til å ta noen dager ekstra på veien hvis jeg vil..
Kunne jo cruiset litt rundt i ryfylke før jeg returnerte (med ferje til lysebotn) til vestfold igjen..
Hvordan er det med bensinstasjoner over fjellet der..? normalt etterfyller jeg etter 16 mil..
Faktisk ikke sikker, men starter med full tank, så det bør nok gå greit.. Skal tute da, så du forstår at det er oss som kommer God tur, og nyt godværet vi har for tiden [img]http://www.fellesskapet.com/forum/image ... ped[1].gif[/img]