Men lys er oppe (bortsett fra i kottet) og de er dimmbare så her er det bare å justere seg etter stemminga:)
Når det kommer til rustflekkene på døra har de jeg kjøpte den av vært her på befaring og tatt det tilbake til produsenten. Produsenten vil vente til våren for å se hvordan det utvikler seg og det er i og forseg greit. Har ikke noe behov for å bytte noe nå i kulda. Men de mente de antagelig kunne fikse det med noe de hadde som de smurte på. Fikk ikke helt tak på hva men skulle visst bli like godt som nytt

På nyåret begynte finansene å roe seg etter en hard jul, så da kom arbeidslysten i garasjen tilbake.
Først fikk jeg malt ferdig kottet, så nå venter jeg bare på å få satt opp siste lysarmatur der inne. Har brukt mye tid på nettet med å se "garasje hack" mm, for å hente ideer. Og noen har jeg fått.
For kottet skal det bli en hyllereol i hesteskoform. Hadde en liten ide om noe av stål, Men for å få noe som passer må det nesten bli på mål og da ruller kronene fort. Derfor landet jeg på noe av tre og sist helg ble det kjøpt inn 2"X4" og 18 mm finerplater. Viktig å bygge for at det skal holde

Så, etter et par Youtube snutter kom ideen om at dette også fortjente litt farge, og da helst noe som gir litt MC- verksted inspirasjon. Så da ble det tatt et "spenstig" valg.
Sist onsdag ble det kjøpt inn grunning og maling og siden da har det blitt maling hver dag. Frua ble tilslutt nysgjerrig på hva jeg drev med uti der, så i dag kom hun på "befaring".
Først ble det grunnet, det i seg selv så jo ganske uskyldig ut. Og det ble jo en del, ser ut som det skal en hel liten gran inn på kottet.
Men så økte spenninga. Har tenkt mye på fargen og ser det som litt "sink or float". Men "worst case senario" så må det males på nytt i en annen farge

Men ved skillet ved boddøra hadde maskering "plutselig" landet over streken i stede for under, dermed ble halve rommet bredere enn den andre halvdelen
](./images/smilies/eusa_wall.gif)