kvase wrote: ↑14 Mar 2022 09:48
Noe muntert sånn mot vårslippet
Det er når en ser slike filmer, en skjønner hvor mye en har å lære for å kunne kjøre og håndtere store enduro maskiner off road. Hvis denne kjøringen er en 10'er på skalaen så ligger jeg på 1,5.
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Logistikken med fulle ferjer til Nederland og drivstoffpriser med vanvittig usikkerhet i juni så ble det ikke tur-planen lå på rundt 600mil+ med transportbilen og videre kjøring med mc-ikke bare dit men også litt rundt i sydeuropa. prognosen på avgjørelsespunktet lå på over 25000kr i rene transportkostnader.
Ble heller en del rundt i Norge-fint men ikke samme da...
IMG_6756.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Skjønner det godt. Er fint å kjøre her hjemme også, jeg synes kjøremessig det er lite som er mye bedre. Og mange steder å oppleve her. Men det er jo noe eget å være på tur i andre land, og møte andre folk, natur, arkitektur...
Da er det sesong snart for mange og flere har øya på stilker og kroppen i helspenn når de begyner å kjøre igjen her er en film snutt for ettertanker - ikke blodig
kvase wrote: ↑10 Mar 2023 13:15
Da er det sesong snart for mange og flere har øya på stilker og kroppen i helspenn når de begyner å kjøre igjen her er en film snutt for ettertanker - ikke blodig
Til ettertanke, ja. Mye høy fart, men jeg stusser over noen av disse som plutselig bare går ned i bakken på tørr asfalt.
Til ettertanke, ja. Mye høy fart, men jeg stusser over noen av disse som plutselig bare går ned i bakken på tørr asfalt.
Noen få grus korn -støv-olje.diselflek -Veimerking - kommlokk- stålskinner etc etc
Noen få grus korn -støv-olje.diselflek -Veimerking - kommlokk- stålskinner etc etc
Eventuelt wobble, punktering og/eller kjede/kardang låsing med tilhørende highsider.