gledelig at du er på banen igjen Robert,du er en av dem man savner her om det blir for lenge mellom hver gang

snart på tide med gammelpottett med groe som einn lyt la få stå

Nå synes jeg du graver djupt i lommeboka @Tekumseh både skiver og bremseklosser samme sessång!!!Tekumseh wrote: ↑14 Apr 2023 14:19 2 stk brukte 41 år gamle bremseskiver der jeg trenger kun en av de to, fra USA gjennom Ebay. Kommer vel i mai en gang.
rotors.jpg
Er så å si bremseløs med ei enkel hel bremseskive i regnvær, så jeg prøver meg med ei ventilert skive fra en 82-mod XJ750 Maxim.
Lurer på om klossene også begynner å ha et par-tre tiår på nakken, så det er neste storinvestering![]()
Hehe, ja det er voldsomt
Hei Endre
Baugport er bra ja, både på varme og kalde dager. Bare den følelsen når man får opp porten når man står i saktegående kø i 30 plussgrader
Det var kjapt etter jeg fikk se på altt det andre morro du hadde i GårRoargutten wrote: ↑15 Apr 2023 15:47 Ble en sånn i dag. Klar for fremtidige dekkskift nå.
82-923_xxl_1.jpg
Har stått på lista en stund. Men i går var jeg innom en biltemasjappe så da ble det med 1 hjem.kvase wrote: ↑15 Apr 2023 22:52Det var kjapt etter jeg fikk se på altt det andre morro du hadde i GårRoargutten wrote: ↑15 Apr 2023 15:47 Ble en sånn i dag. Klar for fremtidige dekkskift nå.
82-923_xxl_1.jpg
En god investeringRoargutten wrote: ↑15 Apr 2023 15:47 Ble en sånn i dag. Klar for fremtidige dekkskift nå.
82-923_xxl_1.jpg
Hva
https://www.netonnet.no/art/mobil-smart ... 047.17914/ojda wrote: ↑01 May 2023 06:14
Det ble visst bare Jug![]()
Oppdaget at sd-kort ikke var mulig, så da ble den byttet ut med en S23 ultra, med mere minne istedet
Skal se om jeg får plass til etpar bilder til sommeren![]()