Jeg er enig med @ashland betasuppe er OK, vi griller om kvelden.

Betalt og gleder meg til årets happening for meg, skal bli bra med en Hardanger tur. Bare å håpe at våren snart kan etablere seg med gode temperaturer.Kant1 wrote: ↑30 Apr 2023 11:12 For å gjøre påmeldingen komplett, må vi ha bindene, betalt påmelding ila 10, mai.
500 for PokerRun, 850 om du vil være med på PreRun også.
Vipps 95 70 28 60
Ryktet på Heimdal Gaard tilsier spekebord til lunch på fredagen, snuser på en Saudarunde som PreRun, Må avklares om de åpner veien over der.
Tja, hvor mange var vi som hadde booket plass hos deg? En av oss får vel ta ansvar (kan være meg, men hadde foretrukket å ikke måtte ta ansvarSpiritofwinter wrote: ↑03 May 2023 22:42 Det er med stor sorg jeg må meddele at jeg i år må stå over HPR... Jeg er både dobbelt og tidvis trippel booket på jobben fra neste uke og til midten av juni, og det før jeg har begynt å vurdere om fruen med junior skulle fått noe å si på saken. Har prøvd å flytte rundt på ting men må nå dessverre se nederlaget.
Jeg booket allerede i fjor en av de nye leilighetene i Rosendal, om noen ønsker å ta over denne bookingen så send meg en melding så finner vi en løsning.
Veien inn Vindafjord er jo perfekt og Saudafjellet med.Kant1 wrote: ↑09 May 2023 22:01 Da er det en drøy uke til godtfolket fra austlandet ankommer vestlandets fineste perle...
Vi er 30 påmeldte/betalte pr i kveld, så får vi se om det kommer noen flere ila morgendagen, da går fristen "egentlig" ut.
Men litt slingringsmon må man vel ha. Er ikke så rigide på HPR.
Værmeldingen ser lovende ut, jeg velger å tro litt på den, når langtidsvarselet ser positivt ut.![]()
MoBryggja Restaurant gleder seg til å få besøk, og det gjør nok Oddbjørn på Hyttetunet også.
Grillene er reingjort, grillkull er på plass, litervis med tennvæske også (må sikre den gode ettersmaken av tennvæske på pølsene)
Oooooog det ser ut som om vegvesenet planlegger å åpne 520 Sauda-Røldal for trafikk den 15. mai.
Er det stemning for PreRun over der om været er godt?