Det er kanskje på tide med en liten oppdatering her. I hvert fall etter at jeg måtte stå over årets høydepunkt, Grustur i øst.
Jeg fikk svar på MR-undersøkelsen av kneet mitt for et par dager siden. Det var verre enn jeg fryktet. Var som jeg forventet samme leddbåndet på innsiden av venstre kne som jeg tok i 2019 som hadde fått det. Forrige gang var det grad 2/3, og det sto i rapporten den gang at kun noen få fibre var intakt. Så lenge det fremdeles henger sammen, så gror det igjen.
Men denne gangen var det grad 3, altså en total ruptur.
Så jeg håper, og tror, at alle forstår hvorfor jeg ikke ble med på Grustur i øst, og at jeg hadde vært der hadde det ikke vært for kneet.
Men over til noe litt kjekkere. Jeg kjøpte meg henger i går. Og det gjør jo ting litt lettere i hverdagen. Spesielt når jeg har en guttunge som driver med trial. Og så kan jeg jo bruke den til lange transportetapper selv også.
Greit med tippfunksjon, selv om det ikke er det store behovet for det med trialsykkel:
IMG_1601.jpeg
Klar for helgens trialkonkurranse:
IMG_1602.jpeg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.