Snikkerens Lekeplass.

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Borg
Posts: 1686
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: BMW R 1300 GS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Re: Snikkerens Lekeplass.

Post by Borg »

Har maken henger men bruker mest rampe likevel. Men greit å ha muligheten når d trengs.

Grad 3 du. Rart hva man kan gå rundt med, du var jo t.o.m. Med på crossbanen rett etterpå.

Blir operasjon da? Når kan du forvente nogenlunde «normaltilstand» igjen da?
User avatar
Snikkeren
Moderator
Posts: 2506
Joined: 31 May 2010 01:03
MC: KTM 690 Enduro R 2022
Contact:

Re: Snikkerens Lekeplass.

Post by Snikkeren »

Borg wrote: 01 Sep 2023 22:23 Har maken henger men bruker mest rampe likevel. Men greit å ha muligheten når d trengs.

Grad 3 du. Rart hva man kan gå rundt med, du var jo t.o.m. Med på crossbanen rett etterpå.

Blir operasjon da? Når kan du forvente nogenlunde «normaltilstand» igjen da?
Har bestilt meg rampe, så får vi se hva jeg bruker mest.

Ja, jeg klarte jo å humpe meg rundt litt borte på crossbanen. Men det var jo ikke akkurat behagelig.

Nei, si det. Hun legen jeg snakket med var en turnuslege. Hun hadde tydeligvis ikke peiling på hva hun snakket om. Hun sa at jeg måtte gå med skinne på foten i 6 uker, og trene opp foten, så ville det gro. Da sa jeg at det vil jo ikke gro sammen dersom det ikke er kontakt.

Så jeg snakket med fastlegen i går. Han var lettere sjokkert over den beskjeden. Så han har sendt henvisning til Ålesund sykehus for en second opinion. Han sendte den til meg også, sånn at jeg har mulighet til å ta det gjennom behandlingsforsikringen jeg har gjennom jobben. Så forhåpentligvis får jeg operasjon ganske raskt. Hvor lang rekonvalesens det blir etterpå vet jeg ikke enda.
Post Reply