MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Denne bruker jeg også, synes den er veldig god. Jeg ville ikke brukt noen form for varmepistol på plast, men jeg vet det er flere som gjør det. Varme vil være med på å bryte ned plasten.
Ikke for at jeg har prøvd, men jeg ser for meg at lett varme (som feks. fra stekende sol eller hårføner) vil være med på og gjøre at en plastfornyer trekkere lettere inn da porene i plasten åpner seg?
Jeg har også sett folk bruke både gassbrenner og varmluftspistoler og kun det og resultatet rent estetisk blir bra, men som nevnt så brytes nok plasten ned...
Merk at hvis disse flekkene han har er de samme som mine, så fjerner man ikke disse med plastfornyer eller bumper shine sånn uten videre. Det må jobbes en del med. Så sant man da ikke brukersåkalt "bumper shine" med fillere i, som skjuler flekkene, men da blir det evt. bare midlertidig.
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."