Det nærmer seg GIØ-treff og rett etterpå er det snart jul!!!
Vi dvs Ole-Henrik og jeg har tenkt litt, og gjort noe mens vi jobber oss frem mot det 9-ende GIØ-treffet. Foruten å tenke ruter, brygging av øl, forberedelser i form av ukentlige turer inn til Morttjernsberget for å sjekke lufttrykket i dekka på trillebåra merket Jon alias
@Gielas . Tror vi kommer i mål i år og.
MEN... O-H kom med en idè her om dagen. Hva med å pirke borti noen forhandlere av motorsykler i østlandsområdet og spørre om de har lyst til å ta en tur med noen demosykler...¨
Impulsiv som jeg er når jeg får tenkt meg omkring ei stund så kasta jeg meg på mailapplikasjonen på EDB-maskinen og skrev et elektrisk brev til noen mottorsykkel-pushere. Nei, ikke BMW, KTM, Honda, Jammaha osv. Men de små, med sykler som kanskje vi er litt scheptiske til i utgangspunktet... Og det kan tyde på at vi får besøk av noen forhandlere MED demo-sykler på fredagen på Morttjernsberget. Det blir muligens en litt kortere tur den dagen, men det kan bli litt gøy og.
Eller hva synes folket??? Det er jo kun for DERE jeg gjør det her !!!!!!!!!!!!!
Uansett, jeg gleder meg veldig til det 9. treffet på skogen. Jeg tenker at dette er en liten oppkjøring til JUBILEUMSTREFFETneste år. Regner med bred dekning i massemedia neste år, i år tar vi det litt rolig