Hvor, når og hvor mye betalte du for Lett MC lappen(a1)?
-
Hvor, når og hvor mye betalte du for Lett MC lappen(a1)?
topic'n sier vel det meste?
?

skulle tro ghost rider ikke hadde noen interesse i lett lappen, men tilbake til topic, jeg betlate ca 13000 tror jeg og det var i sommerferien og litt etter sommerferien
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
-
Har du noen interese for mc burde du gå får lettmc lappen er det bare for a til b gå for mopse lappen og kjøp deg scooter..
Men nå som det nye systemet kom er det bare 3-5tusen forskjell.. og hvis du har råd til lettsykkel og lappen burde du gå for det.. dessuten så er mellom lappen lettere da du har tatt lett lappen
Men nå som det nye systemet kom er det bare 3-5tusen forskjell.. og hvis du har råd til lettsykkel og lappen burde du gå for det.. dessuten så er mellom lappen lettere da du har tatt lett lappen

nå som pris forskjellen bare er 3-5000 som kriz sier er det ikke noe annet å vurdere, ta lett lappen, selv om du kansje bare har råd til en moped, den kommer godt med uansett! og har du ikke penger til en sykkel nå, kan du godt få rå til det i en senere sesong.
det å betale 3-5000 kroner mer for å få en mye mer sikker opplæring er absolutt noe du bør vurdere.
det å betale 3-5000 kroner mer for å få en mye mer sikker opplæring er absolutt noe du bør vurdere.
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
- Olav'en
- MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar* - Location: Adrenalin hovudstaden - Voss
Grunnen til att eg velger lett mc lappen i steden for moped er:
Prisen på mopedlappen er jo ikkje som før når du fekk den for 500kr på skulen... Og kem er det som gidder å slaure rundt i 50km/t i 2år, eg hadde ikkje kommet til å gjort det hvertfall... Og då er sjangsen for å bli tatt der, om det skjer så er det: 4200kr i bot, 750kr for å få tilbake skiltet og du mister trimmen som du antagligvis har betalt litt for. ( la oss sei 3500kr) Det blir tilsammen 8450kr, og om du går på denne smellen, som er stor sjangse for att du gjere om du trimmer har du brukt såpass mykkje penger att du hadde hatt råd til lett mc lappen.
+ Kjøyreglede, "nokk fart" originalt, intresse osv osv...
Prisen på mopedlappen er jo ikkje som før når du fekk den for 500kr på skulen... Og kem er det som gidder å slaure rundt i 50km/t i 2år, eg hadde ikkje kommet til å gjort det hvertfall... Og då er sjangsen for å bli tatt der, om det skjer så er det: 4200kr i bot, 750kr for å få tilbake skiltet og du mister trimmen som du antagligvis har betalt litt for. ( la oss sei 3500kr) Det blir tilsammen 8450kr, og om du går på denne smellen, som er stor sjangse for att du gjere om du trimmer har du brukt såpass mykkje penger att du hadde hatt råd til lett mc lappen.
+ Kjøyreglede, "nokk fart" originalt, intresse osv osv...
-
husk trafikalt grunnkurs koster 2000 alene da..
også oppkjøring å sånn kommer på et par tusne pluss opplæring på mange tusen skal du ha 10 kjøretimer koster det fort 2-3 tusen også div andre kurs, leie av sykkel, klær osv

også oppkjøring å sånn kommer på et par tusne pluss opplæring på mange tusen skal du ha 10 kjøretimer koster det fort 2-3 tusen også div andre kurs, leie av sykkel, klær osv
Jeg betaler 2500-3000 for mopedlappen min, noe som nesten alle jeg kjenner også gjør. (Ja, ALT sammen, TGK også). Og lettlappen koster hvor mye... ? Forskjellen blir fort 10 000, ikke 3-5000 som er nevnt her
Gjør heller en tjeneste for onkelen din som har kjørt MC i xx antall år, så lærer han deg å kjøre
Resten er innstilling, nesten alle kræsjer en gang før de kjører ordentlig. Bare pass på at forsikringen er klar når du kjører, det var ikke min 
Gjør heller en tjeneste for onkelen din som har kjørt MC i xx antall år, så lærer han deg å kjøre

- Skyt her -