Takk for flott referat

Denne planen er ikke begravd, men det har alltid kommet noen andre og tidkrevende turplaner i veien, og det ser slik ut for neste år også, da drømmen om en skikkelig offroad tur på Balkan bare vokser. Vi fikk jo ikke kjørt ACT sporet i Kroatia i høst, for værmeldingene var utrolig dårlige.intruder wrote: ↑25 Nov 2024 14:57 Som pensjonist har man tid til å lese litt i forskjellige blogger og jeg husker du for noen år siden skrev noe om at du hadde planer om å kjøre rundt og se på stavkirker .
Har du slike planer til sommeren ville det vært artig å lese dine beretninger...ha forøvrig en god høst og førjulstid![]()
Mvh Intruder
Gjett hvem som tror det er julaften 2 desember fordi alle 24 lukene i julekalenderen er åpnet og alt godteriet fortært ...![]()
![]()
Etter å ha kjørt mye med BMW med forumvenner og inntatt mange gourmetmåltider er det jo en strålende å leie en Ducati som DESSERT !!Kant1 wrote: ↑08 Apr 2025 12:57 Er ikke mye fart i denne bloggen lengre... skrivekløen har visst dødd litt.
Men...
Har gått og tenkt på det en stund, og idag reserverte jeg meg en Ducati Desert X.
Ducati Desert X.JPG
Skal hente den 14. mai.
I Milano, hos HP Motorrad. Jada, den skal leies altså.
Har tenkt å ta noen dager nede i Piemonte hos Knut Jakob, så da må vi ut og rulle.
Og denne italienske råtassen har fanget min interesse for lenge sia. Så blei det å leie en slik istedet for GS. Man må leve litt på Kant1 av og til.
Så skal jeg prøve å få tatt litt bilder og sånn og skrive når jeg kommer hjem![]()