Cagiva Mito Full effekt og trim-potte = 230Km/t

Prat om lett MC.
User avatar
Trulso
Posts: 500
Joined: 27 Apr 2005 16:04
Location: Trondheim

Cagiva Mito Full effekt og trim-potte = 230Km/t

Post by Trulso »

Hei, jeg og en venn, har en diskusjon. Han sier det må være mulig og få en Mito opp i 230 km/t.. for enn venn av hadde sottet på en mito og da hadde de kjørt i 170 og da var de ikke opp i site-giret en gang..
Vel jeg tror neppe dette er mulig, og noen lyger.. Eller?
User avatar
Planitza
Posts: 46
Joined: 28 Apr 2005 16:25
Location: Trondheim

Post by Planitza »

Også tilføyer vi det faktum at nyere Cagiva Mito'er har 7 gir? Sant vel?
Kjøretøy:
¤Aprilia Sr 50 Ditech 2002-modell (på deltid)
User avatar
ca(2)
Posts: 138
Joined: 29 Apr 2005 12:38

Post by ca(2) »

det er ikke mulig!

IHVERTFALl ikke i ekte fart
Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**

-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt

-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Re: Cagiva Mito Full effekt og trim-potte = 230Km/t

Post by TDK »

Trulso wrote:Hei, jeg og en venn, har en diskusjon. Han sier det må være mulig og få en Mito opp i 230 km/t.. for enn venn av hadde sottet på en mito og da hadde de kjørt i 170 og da var de ikke opp i site-giret en gang..
Vel jeg tror neppe dette er mulig, og noen lyger.. Eller?
Umulig, kanskje kanskje 200km/t på speedo med veldig fulltrim!
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Hvis han hadde igjen er gir betyr ikke det at det går så mye fortere, og får å få en mito til 200 må du nok ha cdi, 35mm, effektannleg, powerfilter, 160cc
User avatar
mito2001
Posts: 27
Joined: 01 May 2005 21:58
Location: namsos

nei nei nei....

Post by mito2001 »

ikke start denne diskusjonen nå igjen av tidligere erfaringer(mp) så blir dette bråk men men det er opp til moderatorene å avgjøre
racing de mito og trives med d:P
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

hold dere saklige og ikke begynn å krangle osv so carry on :wink:
Image
User avatar
haavard.ha
Posts: 284
Joined: 26 Apr 2005 19:17
Location: Rogaland - Karmøy

Post by haavard.ha »

Du hadde ikke fått en mito opp i 230km/t med sylinder, medvind, og nedoverbakke engang. Kanskje 200, kanskje kanskje 210. :roll:
2001 Aprilia RS 125
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMULIG!
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

dette har vært oppe 1000 ganger siste 3 årene,
en mito går aldri i 230, jeg klarte selv på min 192 på SPEEDOMETERET, og d lyver en del. alle mito har 7 gir, de som har 6 gir merker et veldig "dødpunkt" mellom 5 og 6 pga de egentlig girer fra 5 til 7, d 6 giret er fjernet.
User avatar
NeoN
Posts: 865
Joined: 10 May 2005 18:14
Location: Trondheim

neppe

Post by NeoN »

tror neppe en cagiva drar i 230 km/t:p noen som skryter på 30-40 km/t her:p?
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007

nå: BMW 320 E46 M-tech<333
User avatar
Doffen
Posts: 404
Joined: 28 Apr 2005 17:58
Location: Trondheim

Post by Doffen »

Planitza wrote:Også tilføyer vi det faktum at nyere Cagiva Mito'er har 7 gir? Sant vel?
det er vell mer de gamle. Under 2000 hvis jeg ikke husker feil?
G of the week
User avatar
ca(2)
Posts: 138
Joined: 29 Apr 2005 12:38

Post by ca(2) »

Doffen wrote:
Planitza wrote:Også tilføyer vi det faktum at nyere Cagiva Mito'er har 7 gir? Sant vel?
det er vell mer de gamle. Under 2000 hvis jeg ikke husker feil?
tror det var i 99 8)
Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**

-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt

-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
User avatar
HÃ¥vi
Posts: 405
Joined: 26 Apr 2005 08:00
Location: Sandnes

Post by HÃ¥vi »

ca(2) wrote:
Doffen wrote:
Planitza wrote:Også tilføyer vi det faktum at nyere Cagiva Mito'er har 7 gir? Sant vel?
det er vell mer de gamle. Under 2000 hvis jeg ikke husker feil?
tror det var i 99 8)
Ikke nyere enn 00 ihvertfall.

altså er som å si det er mulig å få en tsx i 190 km. bare sett in en ny power motor og forsterk alt.
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Håvi wrote:
ca(2) wrote:
Doffen wrote: det er vell mer de gamle. Under 2000 hvis jeg ikke husker feil?
tror det var i 99 8)
Ikke nyere enn 00 ihvertfall.

altså er som å si det er mulig å få en tsx i 190 km. bare sett in en ny power motor og forsterk alt.
Skal vel veldig mye til for å få en tsx i 190, men det er jo mul ig....

Uansett, Mito i 230 uten jetmotor er umulig...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Post Reply