Hei,
Er det noen i nærheten av Oslo som har utstyr til å slukke servicelampen på en R1250GSA og kan hjelpe meg?
Slukke servicelampe i nærheten av Oslo
- intruder
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
Re: Slukke servicelampe i nærheten av Oslo
Kjører selv en Virago og har ikke peiling men hører du ikke noe her så kontakt MC Oslo eller MC-Huset Nydal ...om de har kapasitet blir det jo en fin dagstur attpå

- Tekumseh
- MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing - Location: Steinkjer
Du mener noe sånt?
Spørs om det finnes noen lokale MC-klubber som har medlemmer som har sånt utstyr, eller på noe interesseforum på Facebook eller noe kanskje?
Jeg er også så analog at jeg ikke en gang har oljelampe, men det skal da være noen her på forumet med BMW.
Spørs om det finnes noen lokale MC-klubber som har medlemmer som har sånt utstyr, eller på noe interesseforum på Facebook eller noe kanskje?
Jeg er også så analog at jeg ikke en gang har oljelampe, men det skal da være noen her på forumet med BMW.
Vi trenger vel ikke å hjelpe til med slikt juks
-
- MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS - Location: Ænnebu, Vestfold
- Tekumseh
Er til en viss grad enig.
Men om man har kompetanse til det og tar servicer selv er det greit. Serviceheftet vil vel dokumentere om servicer er fulgt eller ikke ved senere salg eller garantisak.
Jeg synes dette er snedig i fruens lille MB B180, da man skal holde inn sånn og sånn i 10 sek, blinke til venstre i 3 sekunder og pirke seg i nesa to ganger på høyre side osv (

- intruder
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
Trykke i 10 sek , blinke venstre i 3 sek og pirke seg i nesa to ganger på høyre side ...Tekumseh wrote: ↑06 Aug 2024 11:21Er til en viss grad enig.
Men om man har kompetanse til det og tar servicer selv er det greit. Serviceheftet vil vel dokumentere om servicer er fulgt eller ikke ved senere salg eller garantisak.
Jeg synes dette er snedig i fruens lille MB B180, da man skal holde inn sånn og sånn i 10 sek, blinke til venstre i 3 sekunder og pirke seg i nesa to ganger på høyre side osv () for så å kunne resette service-intervall. Men da har jeg også lett frem hva som sjekkes i de ulike servicene. Det innebærer ikke oppdatering av programvare el.l. på en så gammel bil. Kun sjekk av ditt og datt og bytte av ditt og datt. Men det er kanskje ikke sammenlignbart.
om ikke det er nok får en klø seg bak og håpe det beste

- Tekumseh