Cagiva Mito Full effekt og trim-potte = 230Km/t
Cagiva Mito Full effekt og trim-potte = 230Km/t
Hei, jeg og en venn, har en diskusjon. Han sier det må være mulig og få en Mito opp i 230 km/t.. for enn venn av hadde sottet på en mito og da hadde de kjørt i 170 og da var de ikke opp i site-giret en gang..
Vel jeg tror neppe dette er mulig, og noen lyger.. Eller?
Vel jeg tror neppe dette er mulig, og noen lyger.. Eller?
det er ikke mulig!
IHVERTFALl ikke i ekte fart
IHVERTFALl ikke i ekte fart
Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
Re: Cagiva Mito Full effekt og trim-potte = 230Km/t
Umulig, kanskje kanskje 200km/t på speedo med veldig fulltrim!Trulso wrote:Hei, jeg og en venn, har en diskusjon. Han sier det må være mulig og få en Mito opp i 230 km/t.. for enn venn av hadde sottet på en mito og da hadde de kjørt i 170 og da var de ikke opp i site-giret en gang..
Vel jeg tror neppe dette er mulig, og noen lyger.. Eller?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
nei nei nei....
ikke start denne diskusjonen nå igjen av tidligere erfaringer(mp) så blir dette bråk men men det er opp til moderatorene å avgjøre
racing de mito og trives med d:P
- haavard.ha
- Posts: 284
- Joined: 26 Apr 2005 19:17
- Location: Rogaland - Karmøy
neppe
tror neppe en cagiva drar i 230 km/t:p noen som skryter på 30-40 km/t her:p?
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
tror det var i 99Doffen wrote:det er vell mer de gamle. Under 2000 hvis jeg ikke husker feil?Planitza wrote:Også tilføyer vi det faktum at nyere Cagiva Mito'er har 7 gir? Sant vel?

Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
Ikke nyere enn 00 ihvertfall.ca(2) wrote:tror det var i 99Doffen wrote:det er vell mer de gamle. Under 2000 hvis jeg ikke husker feil?Planitza wrote:Også tilføyer vi det faktum at nyere Cagiva Mito'er har 7 gir? Sant vel?
altså er som å si det er mulig å få en tsx i 190 km. bare sett in en ny power motor og forsterk alt.
Skal vel veldig mye til for å få en tsx i 190, men det er jo mul ig....Håvi wrote:Ikke nyere enn 00 ihvertfall.ca(2) wrote:tror det var i 99Doffen wrote: det er vell mer de gamle. Under 2000 hvis jeg ikke husker feil?
altså er som å si det er mulig å få en tsx i 190 km. bare sett in en ny power motor og forsterk alt.
Uansett, Mito i 230 uten jetmotor er umulig...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter