Også er jeg i Bimmers forumet og sikkert ett par til.

Men jeg kan ta hintet. Takk for meg.

Liker ikke slike uttalelser. Det er plass til ALLE her… nesten da..
Hyggelig med morsomheter fra deg også IntruderJonta wrote: ↑06 Dec 2024 00:10 Jeg må bare beklage.
Alle, ikke mc eiere, kan da også skrive så mye de vil her.
Jeg liker Bjerknez godt. Bare syntes forumet her sklir ut i litt for mye ikke mc relatert fjas rett som det er. Så det er synd irritasjonen min skulle ramme Bjerkn, første gang han poster noe utenom snakk.
Så beklager igjen Bjerknez, håper du blir med videre.
Skjønner deg her Bjerknez
Bildet av Teslaen med aggregat, er jo bare genialt. Blir jo i prinsippet det samme som et diesel lok.Tekumseh wrote: ↑09 Dec 2024 09:49 Det er vel diskutert fra tid til annen at noen synes det blir mye "utaforprat" på MC-Forumet.
Forumet var ett år eller to gammelt da jeg begynte i 2006. Da var R-sykler tingen, og det gikk i tillegg mye på NMCU, sikkerhet, trygge nettbutikker (og moms og toll), lover og regler. Det var uvanlig med Google og Youtube, så folk tipsa hverandre mye mer. Samtidig ble alt fra sykdommer, seksualitet til musikk også diskutert den gang - vi var mye mer åpne og naive på internett. Facebook hadde ikke kommet igang enda, mulig Nettby var i startfasen.
Så var jeg borte noen år mens jeg var aktiv i et par Harley-klubber (der ting helst ikke skulle deles på nett), mens majoritetens racing-slicks ble bytta ut med knastdekk hos mange, asfalt ble til grus. Diskusjoner gikk over fra miniblinkers, seatcowl og magnesiumkneputer til bagasjeutstyr, stormkjøkken, telt og strømpebukser. Og 3D-printing, garasjebygging og alkohol, sånt som folk i 40- og 50-åra er mer opptatt av enn en 25-åring.
Min blogg ble starta i 2006 og er kanskje det digitale avtrykket som er størst og mest langvarig etter meg på hele det store internettet, og derfor har det blitt brukt til akkurat det. En blogg om hva man interesserer seg for og holder på med - rosablogg som mange vil kalle det. Og liker man ikke det får man scrolle videre. Det har jeg selv også gjort litt i denne tråden visse ganger, innlegg om hard-core polering og 3D-printing har kanskje vært litt utenfor mitt interessefelt. Samtidig som det jeg selv legger ut i min blogg kun er selvskryt og døds-uinteressant for andre - håper de også scroller forbi uten å irritere seg. Sånn er da verden.
Så at jeg legger ut et bilde av Tesla med aggregat på støtfangeren og sier lykke til og velkommen tilbake til sesong 2026, er vel litt at jeg mest kjenner vemod på at det ble en ivrig aktiv motorsyklist mindre, og at jeg håper at savnet etter MC blir for stort. Noe jeg også håper og tror kan ligge bakom andre glafsete kommentarer her. Disse bokstavene er jo uten kroppsspråk.