Palma wrote: ↑22 Jun 2023 21:29
Nydelig. Men tåppbåksen da?
SpeedMC måtte besille festene til toppboksen, de har ankommet, jeg har bare ikke hatt fokus på det. (Sete fra Sargent ankom i dag = fokus)
Se på bildet du la ut av sykkelen på forrige side, så bra den ser ut uten tåppbåkks! Bare la være å montere den du, Gielas, så gjør du en innsats for forskjønning av omgivelsene.
SpeedMC måtte besille festene til toppboksen, de har ankommet, jeg har bare ikke hatt fokus på det. (Sete fra Sargent ankom i dag = fokus)
Se på bildet du la ut av sykkelen på forrige side, så bra den ser ut uten tåppbåkks! Bare la være å montere den du, Gielas, så gjør du en innsats for forskjønning av omgivelsene.
Og gratulerer på etterskudd med fin sykkel!
Blir å bruke toppboksen på lengre turer. Til daglig bruk vil jeg tilstrebe å kjøre uten vesker...
Som nevnt i en tidligere posting var ikke montering av tåppbåks en prioritert oppgave.
I løpet av vinterlagring hos Speed har fester og tåppbåks blitt montert.
Så får vi se hvordan det ser ut når jeg henter sykkærn i uke 13. (25,26 eller 27/3)
Takk!
Jeg savner noen fordeler ved GSA'en, så man skal ikke utelukke at jeg ber om amnesti om et par år.
For å være 100% ærlig er jeg der nå.
Jaha
Hva blir det da? Liten/mellomstor ekstrasykkel med knastedekk?
Om du fjerner 'ekstra' vil jeg si tampen brenner.
(Det er det jeg føler for for tiden - kan godt ende opp med noe annet innen neste sesong er i gang...
Bikeridr wrote: ↑18 Sep 2024 21:25
Nå er jeg litt forvirra her. Mulig jeg har gått glipp av en side i postene dine..
Hva har du røsket ut? Er du ferdig som "roadracer" helt ig holdent?
Du må huske på tråden i meldingene her, hvilket tidspunkt/dato quotet jeg fra?
Edit: Skal starte en fersk tråd, så slipper vi slike misforståelser.
Last edited by Gielas on 19 Sep 2024 18:09, edited 1 time in total.
Nå er jeg litt forvirra her. Mulig jeg har gått glipp av en side i postene dine..
Heh, ja - ser det nå. Gratulasjonen var fra i fjor. Så det betyr altså at høsten og vinteren går med på å selge "ræcer'n" og bestilling av ny, litt mer skogsvennlig tohjuling?
Heh, ja - ser det nå. Gratulasjonen var fra i fjor. Så det betyr altså at høsten og vinteren går med på å selge "ræcer'n" og bestilling av ny, litt mer skogsvennlig tohjuling?
Halla Gielas og godt nytt år...har jo blitt noen møter i årenes løp på Sjusjøen,Svullrya,Lena og kaffemøte på Lygna og morro har det vært
Lurer litt på om vi skal prøve en Sjusjøenmeeting igjen til sommeren...om det blir AT , deg og meg eller eventuelt flere får vi se an litt
intruder wrote: ↑18 Jan 2025 10:38
Halla Gielas og godt nytt år...har jo blitt noen møter i årenes løp på Sjusjøen,Svullrya,Lena og kaffemøte på Lygna og morro har det vært
Lurer litt på om vi skal prøve en Sjusjøenmeeting igjen til sommeren...om det blir AT , deg og meg eller eventuelt flere får vi se an litt
Godt Nytt År!
Kan godt ta en tur på Sjusjøen!
Har du ennå tilgang til samme hytta?
ojda wrote: ↑17 Oct 2015 01:20
Hallo Gielas å gratulere med bloggen, her blir det juging framover tenker jeg
Sitter her i godstolen og koser meg med spritkvota di, godt valg
Juge litt sånn ca 9 og ett halvt år senere; skal jeg kanskje gå for en Kawa...
ojda wrote: ↑17 Oct 2015 01:20
Hallo Gielas å gratulere med bloggen, her blir det juging framover tenker jeg
Sitter her i godstolen og koser meg med spritkvota di, godt valg
Juge litt sånn ca 9 og ett halvt år senere; skal jeg kanskje gå for en Kawa...
[Legg merke til datoene i disse innleggene]
Kawa kan vel være bra, har du kikket på noen modeller?
Jeg blir på BMW fra sesongstart.