Er det flere her som kunne tenkes å bli med på et felles fremstøt...blir jo da som et supplement til Bikeridr og vårt kjære MC-forumet.no

intruder wrote: ↑01 Apr 2025 15:47 Trakk meg i sin tid frivillig mens mange andre her ble sparket på rævva ut...som pensjonist henger jeg mye over PC `en og kunne gjerne utvidet horisonten litt igjen !![]()
Er det flere her som kunne tenkes å bli med på et felles fremstøt...blir jo da som et supplement til Bikeridr og vårt kjære MC-forumet.no![]()
Å så har vi tiltet over til 2. aprilintruder wrote: ↑01 Apr 2025 15:47 Trakk meg i sin tid frivillig mens mange andre her ble sparket på rævva ut...som pensjonist henger jeg mye over PC `en og kunne gjerne utvidet horisonten litt igjen !![]()
Er det flere her som kunne tenkes å bli med på et felles fremstøt...blir jo da som et supplement til Bikeridr og vårt kjære MC-forumet.no![]()
Ja, det slo meg litt senere i går, at det kanskje var i anledning denne dagen.Borg wrote: ↑02 Apr 2025 01:44Å så har vi tiltet over til 2. aprilintruder wrote: ↑01 Apr 2025 15:47 Trakk meg i sin tid frivillig mens mange andre her ble sparket på rævva ut...som pensjonist henger jeg mye over PC `en og kunne gjerne utvidet horisonten litt igjen !![]()
![]()
![]()