Grattis ja du får mange gode mil på stompen i densalen der Jeg tar min førstegans service den 16 april i Drammen å har holdt igjen så det gjør vondt med å kjøre
Har måtte ty til 1290 litte granne
190 plus 890 ok.JPG
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Da er jeg tilbake etter gjennomført førstegangs service. Nå er sykkelen stilt inn på Dynamic Pro etter at denne ble frigitt etter at servicen var gjennomført. Kjenner en mye bedre gassrespons enn kjøremodus Road. Har også mottatt Carpuride W702BS enheten fra Kina, den er nå satt opp på BMW Nav montasjeplata og har da direkte kontakt med sykkelen, gikk greit å sette opp Apple Carplay og koble til hjelm med Bluetooth. Alt fungerer greit, kan bruke BMW Wonder wheel til å operere enheten. Legger ved noen bilder, men var litt baklys så bildene er ikke perfekte.
Her ser dere bilde fra Tomtom navigasjon appen.
IMG_4188.HEIC.jpeg
Apple Carplay hjem meny
IMG_4189.HEIC.jpeg
Her ser dere bilde av informasjonen som hentes fra sykkelen.
IMG_4190.HEIC.jpeg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Som du ser på siden så kan du velge mellom to modeller enten 702 eller 502 det er størrelsen på skjermen 702 har 7 tommer skjerm og 502 har 5 tommer skjerm. Jeg valgte 702.
Ved å kikke på videoer på Youtube om dette produktet feks denne:
som er laget av "Stammering biker" så ser du under videoen at hvis du bruker hans rabattkode qoute "Please use code THESTAMMERINGBIKER for 30% off at checkout as it really helps me make more videos like these".
Jeg bestilte enheten 21 mars og hadde den i postkassa 4. april.
Her ser du tracking info om pakka, det tilkom kr. 98.00 i tollbehandling det var eneste tilleggskostnaden i forhold til det jeg betalte ved bestilling.
Skjermbilde 2025-04-11 105202.jpg
Borg wrote: ↑11 Apr 2025 01:21
Hvor bestilte du fra?
Link?
Her ser du tracking info om pakka, det tilkom kr. 98.00 i tollbehandling det var eneste tilleggskostnaden i forhold til det jeg betalte ved bestilling.
Her tror jeg du har sluppet billig unna. Ordren spesifiserer 0 taxes, så mva burde jo tilkomme
Kikket på den nettsia tidligere og synes d var litt mer enn hva jeg var klar for, men da du kom opp med 30 % Sparte jo altfor mye til å la være
Borg wrote: ↑11 Apr 2025 01:21
Hvor bestilte du fra?
Link?
Her tror jeg du har sluppet billig unna. Ordren spesifiserer 0 taxes, så mva burde jo tilkomme
Kikket på den nettsia tidligere og synes d var litt mer enn hva jeg var klar for, men da du kom opp med 30 % Sparte jo altfor mye til å la være
Så da har du bestilt? Vet ikke helt om jeg tør skrive dette, men er vel ikke å mange tollbetjenter her inne. Jeg så på eksport lappen som var klistra på pakka. Der sto det Content: Portable radio Value 20 USD. Kan være det som er årsaken.
Har du koblet opp hjelm og tlf både mot sykkel og carpuride?
Jeg bruker både connected ride og 702 og har så langt bare koblet opp mor sykkel.
Om jeg bytter fra connected ride til 702 bs er det litt opp og ned om musikk starter i carpuride eller via sykkel. Om den starter på feil enhet må jeg inn på Spotify og bytte avspiller der .
Lazyboy wrote: ↑11 Apr 2025 22:45
Har du koblet opp hjelm og tlf både mot sykkel og carpuride?
Jeg bruker både connected ride og 702 og har så langt bare koblet opp mor sykkel.
Om jeg bytter fra connected ride til 702 bs er det litt opp og ned om musikk starter i carpuride eller via sykkel. Om den starter på feil enhet må jeg inn på Spotify og bytte avspiller der .
Jeg skal forsøke å svare deg, først må jeg si at jeg er rimelig fersk på BMW og har hatt Carpuride bare i en uke og at jeg forsøker å lære meg de beste settingsene mens jeg kjører. Men ja jeg har koblet telefon både mot Connetcted Ride og Carpuride, hjelmen er kun koblet mot Carpuride. Det gir syns jeg nå den beste koblingen men det kan endre seg. Jeg har prøvd motta telefon samtaler, ringt opp selv, hørt på radio og fått GPS direksjoner greit. Det jeg sliter litt med er samtaler med Siri, når jeg ber Siri gjøre noen kommandoer svare hun at det kan hun ikke gjøre grunnet Carplay. Så jeg er avhengig av å bruke wonder wheel til å gjøre endringer / kommandoer både på sykkelen og Carpuride. Håper dette var et greit svar.
Og wonder wheel har så mange kommander både mot sykkel og Carpuride at jeg trenger mange forsøk før det sitter.
i fjor hadde jeg første gen carpuride . Siden jeg fra 2018 har hatt allt koblet opp mot sykkelen gadd jeg ikke ta meg bry med og koble opp mot carpuride ( ikke kødd med ting som funker)
I år er bs modellen montert og siden den kan styres med Wonder wheel blir det vel og prøve og koble opp mot 702 bs.
Om det skulle bli hick up, blir det tilbake til det kjente.