mekkern wrote: ↑29 Mar 2025 15:56
Det blir vel en bedre i september tror jeg.
Njaa, den i september er jo i Antarktis, så det blir vel ikke noe sus i serken her nord.
Men den 12. Aug. 2026 blir nok bedre. Total på Grønland, Island og i Spania. Får prøve å prikke den av i kalenderen og se om man kommer seg avgårde.
Børsta støv av Gussien, og spanderte noen liter frisk bensin. Måtte ha starthjelp, BT batteriet som stod i hadde ikke tålt 2-3 år landligge.
Men fyrte opp etter hvert, teita etter et par slangeklemmer, så var den good to go. Må kanskje spandere nytt skilt, sånn at jeg kan ha den på veien i sommer. Og kanskje bremse litt, for å få skivene blanke igjen
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Børsta støv av Gussien, og spanderte noen liter frisk bensin. Måtte ha starthjelp, BT batteriet som stod i hadde ikke tålt 2-3 år landligge.
Men fyrte opp etter hvert, teita etter et par slangeklemmer, så var den good to go. Må kanskje spandere nytt skilt, sånn at jeg kan ha den på veien i sommer. Og kanskje bremse litt, for å få skivene blanke igjen
Ser bra ut @KliffArne , har du jobbet lenge med denne. Få på skilter og sett i gang å kjøre.
Bra du får luftet Guzzi-en litt! Få på skilt igjen nå, og ta deg noen turer på den igjen. Er trivlige maskiner det der.