http://www.mcjournalen.no har priser på nye sykler i katalogen. Bare klikk på det merket du lurer på. Eller er det bruktsykkel,og etter årsmodell? Da hjelper vel ikke det.
var noe slikt jeg regnet meg selv også. har fått in bud på 45.000. tatt i betraktning at tennings låsen er tyveri skadet så syntes jeg ikke tilbudet var så ille.
men blir tøft å selge nina. etter så mange år. Men bør ta hensyn til at dama også har lyst til å bli med på mc tur. så blir vel en sportstourer eller touring på meg nå. må se ann litt.
Så må man regne med at listepris alltid er litt høyere enn hva folk egentlig har lyst til å gi. Har man god tid så kan man gå utifra den prisen, men sett den litt lavere om du må ha doningen unna fort.
Listeprisen er vel det man kan forvente å finne som pris på sykkelen hos en forhandler? Såkalt "på ruta" pris som det heter i bilverdenen? Da bør man sikkert trekke fra litt når man skal selge privat.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
fy f...... jeg er flink til å gjette. skal ikke klage på budet i forhold til liste pris. min er netopp blitt taksert til 55.000. noe av grunnen til den taksten var den spesielle fargen og at sykkelen var meget velholdt som han på verkstedet sa.
fortsatt ingen som vet hvor man kan finne listepriser på nett? kan være greit å vite. men finn.no er jo stort sett greit å bruke da. er jo der man ser hvor mye en kan få for sykkelen...