Hvordan få MASSE røyk ved burning?

Prat om tung MC.
R

Hvordan få MASSE røyk ved burning?

Post by R »

Finnes det noe man kan smøre på dekk eller der man skal burne for å få ekstra mye røyk?
Cartman

Post by Cartman »

Olje ;)
-- Honda VFR (04) --
R

Post by R »

Cartman wrote:Olje ;)
Har hørt at det ikke e r så bra, men det stod ikke noe om hvorfor... Har også lest mange steder at man kan smøre på bleech. Hva er det for noe og hvordan funker det?
Keihin

Post by Keihin »

Du trenger høy fart på hjulet. Burning i 1. gir er mao for pyser =) 3. gir vil gi deg nærmere 200km/t på hjulet, og da begynner det å velte skikkelig skum fra hjulet.
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
Cartman

Post by Cartman »

Bleach som i blekningsmiddel.. hørt at dette skal være good.. men er forøvrig 100% enig med keihin...klask opp et par gir så skal du se det blir action :)
-- Honda VFR (04) --
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Artig å se på, men jeg har aldri skjønt meg stort på det :lol: Her gir man andre glede av at du selv må tørke opp griseriet etterpå, og i tillegg må ha nytt dekk :)
Griffin

Post by Griffin »

Og jæ**** morsomt hvis sykkel plutselig får tak og du har 200Km/t på hjulet...

Så en film (på http://www.break.com tror jeg) hvor en står å trikser på sykkelen. I bakgrunnen står en å burner... så får sykkele tak og blir slengt langt bortover og treffer han som trikser... :?

Nei... tøffest med Custom... da er du kul bare ved å være tilstede... 8)
ATWindsor
MC: Suzuki SV650 2002

Post by ATWindsor »

Griffin wrote:Og jæ**** morsomt hvis sykkel plutselig får tak og du har 200Km/t på hjulet...

Så en film (på http://www.break.com tror jeg) hvor en står å trikser på sykkelen. I bakgrunnen står en å burner... så får sykkele tak og blir slengt langt bortover og treffer han som trikser... :?

Hehe, kul, harry, litt ettersom øynene som ser tenker jeg ;) Det gjelder jo forsåvidt burning også.

AtW
Driver X

Post by Driver X »

Griffin wrote:Og jæ**** morsomt hvis sykkel plutselig får tak og du har 200Km/t på hjulet...

Han sitter vel på styret å burner da,ikke så enkelt å stoppe da,ikke at det er enkelt å stoppe uansett men det er vel lettere når man sitter der man skal uansett da :D :D
**1999 Gsx-R Streetfighter**
**2001 Impreza Wrx**
R

Post by R »

Gixxerman wrote:Her gir man andre glede av at du selv må tørke opp griseriet etterpå
Griseri? Tørke opp?
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Tja, si det.... hvor tror du det blir av all den gummien da ? Det blir ikke bare til røyk akkurat :roll:

Image
R

Post by R »

Gixxerman wrote:Tja, si det.... hvor tror du det blir av all den gummien da ? Det blir ikke bare til røyk akkurat :roll:
Har ikke lagt merke til sånt før... Men uansett, det er jo ekstremt kult å burne. Jo mer søl, jo bedre.. :wink:
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Jaja, om det er slik det skal være så :lol:
R

Post by R »

Noen som har testet burning med blekemiddel? Hva anbefales til å bruke som blekemiddel? Og skal jeg bare helle det på dekket før burning? Noen fare for branner eller no??
Kriss

Post by Kriss »

Diesel ryker mye, men er vel igrunn bare masse fart som hjelper!! morro det \:D/
Ride the winds of change.
06 GSXR 1000
Post Reply