Motard/cross moped
Motard/cross moped
Heisan alle sammen !
Det blir nok en Moppe på meg til våren og noen idèer om hvilken jeg burde velge? vet at alle kommer med samme crappy motor Am6 , men jeg lurer på om noen vet om noen fete nyheter inne moppe-evolusjonen?
Jeg er super keen på Smx eller noe...det er jo også selvsagt prisforskjeller og...
jeg bor i oslo by, og da er kanskje motard valget (uten knaster hvertfall) (MÅÅÅÅ ha gir ikke noe scooter bæsj)
Men men...noen kloke forslag?
Tusen takk!
Mvh. Aleksander
Det blir nok en Moppe på meg til våren og noen idèer om hvilken jeg burde velge? vet at alle kommer med samme crappy motor Am6 , men jeg lurer på om noen vet om noen fete nyheter inne moppe-evolusjonen?
Jeg er super keen på Smx eller noe...det er jo også selvsagt prisforskjeller og...
jeg bor i oslo by, og da er kanskje motard valget (uten knaster hvertfall) (MÅÅÅÅ ha gir ikke noe scooter bæsj)
Men men...noen kloke forslag?
Tusen takk!
Mvh. Aleksander
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
-
Rieju har et bredt utvalg motarder med veidekk, koster rundt 20 000 nye, de fleste modellene nærmere 18 tror jeg.
Derbi og Gilera lager også greie mopeder.
Har selv prøvd en Gilera SMT med crosser-styre. Det er den eneste mopeden jeg har kjørt (registrert vel å merke), og den var helt grei, uplombert går den ca 75 på CBR's speedo. Kjører sammen hjem fra skolen, men vet ikke om han har dratt den helt ut.
En anna med Rieju MRX klarer ca 70, men så er han litt større en han med SMT.
Vurder Rieju og Gilera, de er ganske billige og går like bra som Aprilia og Derbi. (Derbi tror jeg er den som får mest ut av trim)
Aprilia's modeler er dyre!
Her stopper min ekspertise...
Derbi og Gilera lager også greie mopeder.
Har selv prøvd en Gilera SMT med crosser-styre. Det er den eneste mopeden jeg har kjørt (registrert vel å merke), og den var helt grei, uplombert går den ca 75 på CBR's speedo. Kjører sammen hjem fra skolen, men vet ikke om han har dratt den helt ut.
En anna med Rieju MRX klarer ca 70, men så er han litt større en han med SMT.
Vurder Rieju og Gilera, de er ganske billige og går like bra som Aprilia og Derbi. (Derbi tror jeg er den som får mest ut av trim)
Aprilia's modeler er dyre!
Her stopper min ekspertise...
Re: Motard/cross moped
Honda Zoomer er vell en scootergsxr-(r) wrote:(MÅÅÅÅ ha gir ikke noe scooter bæsj)
Mvh. Aleksander
Re: Motard/cross moped
Sånn delevis, men det er ikke en vanlig scooter.. det er en super scooter som er kjempetøffTore^NSR wrote:Honda Zoomer er vell en scootergsxr-(r) wrote:(MÅÅÅÅ ha gir ikke noe scooter bæsj)
Mvh. Aleksander

[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
-
-
hehe! takker for svar gutta
Nå lurer jeg litt på Yamaha TZR og da...
Blir så usikker ass...
Men det er mulig det blir lett-sykkle og, men da skal jeg hvertfall ha motard
Eller så blir det den nye 06 modellen av Rieju Rs 125cc
(leste om den på moppeportalen ) fy sikle den er fet ass...
Mhv. Aleks

Nå lurer jeg litt på Yamaha TZR og da...

Blir så usikker ass...
Men det er mulig det blir lett-sykkle og, men da skal jeg hvertfall ha motard

Eller så blir det den nye 06 modellen av Rieju Rs 125cc

Mhv. Aleks
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
r-moped er greit det.. synes det var lattis før jeg, men hvis folk har lyst til å ligge litt ned i svingene så må de da få lov til det?
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]