Hei, jeg lurer på om det er slike skiver som tallene står på eller om det er trykt på plastikk?
Og hva kan jeg gjøre for å få blå bakgrunnsbelysning?
Noen spm. angående instrumentpanel Rieju rs2 matrix?
Noen spm. angående instrumentpanel Rieju rs2 matrix?
My Lovely Rieju Rs2 Matrix 2003 modell
Jo, men er hvordan er de originale skivene? er det bare plastikkskiver som taes ut?Winalot wrote:kontakt ham her. selv om ikke sykkelen din er vist på hjemmesiden, så kan han av og til få tak i tallskiver til den uansett![]()
her er mine tallskiver (mye klønete montering):
Orginalskivene ligger rett og slett under de grønne. De nye var enten av plastikk/laminert, husker ikke helt hva det var spesifikt. Fordelen når du beholder de gamle skivene under er at det er ganske lett å skifte tilbake til de gamle hvis du ikke er komfortabel med fargen osv... 
Orginalskivene var veldig like de nye, med forbehold om at jeg ikke tok dem av og sjekket nøyaktig.
NB: Du bør ha en høyere wattstyrke enn orginalt i speedo/turteller for å oppnå bedre gjennomtrengelighet for lyset bakfra

Orginalskivene var veldig like de nye, med forbehold om at jeg ikke tok dem av og sjekket nøyaktig.
NB: Du bør ha en høyere wattstyrke enn orginalt i speedo/turteller for å oppnå bedre gjennomtrengelighet for lyset bakfra

Jeg tenkte at jeg skulle ta av de gamle og scanne dem inn og la pappa gjøre dem om også lage nye, siden han driver med "Reklame".Winalot wrote:Orginalskivene ligger rett og slett under de grønne. De nye var enten av plastikk/laminert, husker ikke helt hva det var spesifikt. Fordelen når du beholder de gamle skivene under er at det er ganske lett å skifte tilbake til de gamle hvis du ikke er komfortabel med fargen osv...
I manualen står det at den bruker 12V 1.2w hvordan pærer bør jeg bruke?
Også tenkte jeg på blå pærer

Jeg husker ikke hva jeg betalte, men for min kombinasjon ser jeg at det nå koster 700 kroner
Tror ikke jeg betalte så mye da, menmen
Bare ikke gi opp etter en liten stund når du skal demontere greiene, for jeg var ikke langt ifra. Men når jeg så resultatet, ble jeg iallefall skikkelig fornøyd
Han skaffet meg dessuten en fargekombinasjon som ikke var vist på hjemmesiden....
Jeg ville anbefalt 3 watts pærer, da du ikke trenger så mye som 5 watt
Tror iallefall det var det jeg skiftet til, husker ikke så bra 

Bare ikke gi opp etter en liten stund når du skal demontere greiene, for jeg var ikke langt ifra. Men når jeg så resultatet, ble jeg iallefall skikkelig fornøyd

Jeg ville anbefalt 3 watts pærer, da du ikke trenger så mye som 5 watt