Microsoft Word

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
Tore^NSR

Microsoft Word

Post by Tore^NSR »

Jeg har en DOC fil som det haster med å lese men jeg har ikke Microsoft Word av en eller annen grunn :? Noen som vet om noen andre programmer som kan lese DOC filer?Eller en plass jeg kan laste ned Word?

Takker for hjelpen!
NoName
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Går det å åpne den i Notepad? :roll:
HÃ¥vi

Post by HÃ¥vi »

openoffice
Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Office koster penger og er noe som ikke følger med Windows. Det er så utrolig latterlig at jeg tror jeg griner. Jeg lasta ned office likesom Windows, og det får'n Gates bare godta når han skal være så obsternasig :P
Bhrsrk

Re: Microsoft Word

Post by Bhrsrk »

Tore^NSR wrote:Jeg har en DOC fil som det haster med å lese men jeg har ikke Microsoft Word av en eller annen grunn :? Noen som vet om noen andre programmer som kan lese DOC filer?Eller en plass jeg kan laste ned Word?

Takker for hjelpen!
Word viewer kanskje?

Eventuelt Writely eller andre skriveprogram på web?
ATWindsor
MC: Suzuki SV650 2002

Post by ATWindsor »

Gixxerman wrote:Office koster penger og er noe som ikke følger med Windows. Det er så utrolig latterlig at jeg tror jeg griner. Jeg lasta ned office likesom Windows, og det får'n Gates bare godta når han skal være så obsternasig :P
Du får bare bruke openoffice istedet :)

AtW
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

Henger meg på og stemmer for OOo (OpenOffice.org)
- Skyt her -
FemIce
MC: Lille-V, 2004 mod

Re: Microsoft Word

Post by FemIce »

Tore^NSR wrote:Jeg har en DOC fil som det haster med å lese men jeg har ikke Microsoft Word av en eller annen grunn :? Noen som vet om noen andre programmer som kan lese DOC filer?Eller en plass jeg kan laste ned Word?

Takker for hjelpen!
Forslag: Send filen til noen du stoler på som har Word.... så kan de f.eks. åpne den og lagre den igjen som en txt fil som du kan lese ??
Eller de kan velge lagre som og lage html fil av den som du kan åpne med webleseren din...?
Tore^NSR

Post by Tore^NSR »

Håvi wrote:openoffice
Takk skal du ha :) Funket det
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Image
Post Reply