Jeg har en DOC fil som det haster med å lese men jeg har ikke Microsoft Word av en eller annen grunn Noen som vet om noen andre programmer som kan lese DOC filer?Eller en plass jeg kan laste ned Word?
Office koster penger og er noe som ikke følger med Windows. Det er så utrolig latterlig at jeg tror jeg griner. Jeg lasta ned office likesom Windows, og det får'n Gates bare godta når han skal være så obsternasig
Tore^NSR wrote:Jeg har en DOC fil som det haster med å lese men jeg har ikke Microsoft Word av en eller annen grunn Noen som vet om noen andre programmer som kan lese DOC filer?Eller en plass jeg kan laste ned Word?
Gixxerman wrote:Office koster penger og er noe som ikke følger med Windows. Det er så utrolig latterlig at jeg tror jeg griner. Jeg lasta ned office likesom Windows, og det får'n Gates bare godta når han skal være så obsternasig
Tore^NSR wrote:Jeg har en DOC fil som det haster med å lese men jeg har ikke Microsoft Word av en eller annen grunn Noen som vet om noen andre programmer som kan lese DOC filer?Eller en plass jeg kan laste ned Word?
Takker for hjelpen!
Forslag: Send filen til noen du stoler på som har Word.... så kan de f.eks. åpne den og lagre den igjen som en txt fil som du kan lese ??
Eller de kan velge lagre som og lage html fil av den som du kan åpne med webleseren din...?