Aprilia RS 50 2005 problemer
Aprilia RS 50 2005 problemer
Hei... har problemer med min RS. Hver gang jeg kjører så faller plutselig turtallet, og sykkelen stopper??... Hva skjer, og hvordan vikser jeg det?
Den er helt ny, og utrimmet.
Takker for all hjelp!!!
Den er helt ny, og utrimmet.
Takker for all hjelp!!!
dritt i forgasseren..
men kjører du nåp i desember?
men kjører du nåp i desember?
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
virker som en seriøs fyr.. du får vel bare gjør som han sier og da politiet tar deg kan du jo si det
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
Seriøs? Joda, men nå har ikke du møtt han som driver MC-Tuning her i Tr.heim vel?Kriz wrote:virker som en seriøs fyr..

Vel, må ikke tro på alt forhandleren sier.. Prøv andre verksted og hør deres meninger, kanskje Ride? MC-Tuning her i Tr.heim er no dritt, sagt rett ut..
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
okeiHawken wrote:Seriøs? Joda, men nå har ikke du møtt han som driver MC-Tuning her i Tr.heim vel?Kriz wrote:virker som en seriøs fyr..Han er sjuuuukt sur
Vel, må ikke tro på alt forhandleren sier.. Prøv andre verksted og hør deres meninger, kanskje Ride? MC-Tuning her i Tr.heim er no dritt, sagt rett ut..

Nei, mopeden skal jo faktisk fungere med plomberingene i. Men den går veldig dårlig selvsagt.fossedal wrote:okeiHawken wrote:Seriøs? Joda, men nå har ikke du møtt han som driver MC-Tuning her i Tr.heim vel?Kriz wrote:virker som en seriøs fyr..Han er sjuuuukt sur
Vel, må ikke tro på alt forhandleren sier.. Prøv andre verksted og hør deres meninger, kanskje Ride? MC-Tuning her i Tr.heim er no dritt, sagt rett ut.... men tror du det er plomberingen?
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
mhm.. men kommer meg ikke opp en bakke i 1 gir engang, å den er ikke spessielt brattTDK wrote:Nei, mopeden skal jo faktisk fungere med plomberingene i. Men den går veldig dårlig selvsagt.fossedal wrote:okeiHawken wrote: Seriøs? Joda, men nå har ikke du møtt han som driver MC-Tuning her i Tr.heim vel?Han er sjuuuukt sur
Vel, må ikke tro på alt forhandleren sier.. Prøv andre verksted og hør deres meninger, kanskje Ride? MC-Tuning her i Tr.heim er no dritt, sagt rett ut.... men tror du det er plomberingen?